Волво Клуб - България

Full Version: ангренажен ремък Volvo V70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте Волво фенове! От година и половина имам Волво В70. Предстои ми смяма на ангренажен ремък. Досега текущите ремонти по колата са правени в МП, поради факта, че не зная друг сервиз за Волво. От други теми във форума разбрах за сервиз GT1. Моля ви, дайте съвет и кажете вашите впечатления дали могат там да сменят ремъка добре и ако не купя оригинален, кой производител да избера? Оригиналният комплект от два ремъка и три ролки е 522 лв., а мисля да сменя и водната помпа с тях, което сигурно ще докара цената с труда около 1000лв.
Предвид факта, че съм жена и икономист по образование, е разбираемо да не съм нацелила правилното място да си постна темата или съм се изказала технически некадърно. Моля ви, бъдете снизходителниSmile))))
Благодаря ви предварително!
volvo_driver Wrote:Здравейте Волво фенове! От година и половина имам Волво В70. Предстои ми смяма на ангренажен ремък. Досега текущите ремонти по колата са правени в МП, поради факта, че не зная друг сервиз за Волво. От други теми във форума разбрах за сервиз GT1. Моля ви, дайте съвет и кажете вашите впечатления дали могат там да сменят ремъка добре и ако не купя оригинален, кой производител да избера? Оригиналният комплект от два ремъка и три ролки е 522 лв., а мисля да сменя и водната помпа с тях, което сигурно ще докара цената с труда около 1000лв.
Предвид факта, че съм жена и икономист по образование, е разбираемо да не съм нацелила правилното място да си постна темата или съм се изказала технически некадърно. Моля ви, бъдете снизходителниSmile))))
Благодаря ви предварително!
И ние от къде да знаем тази кола с какъв двигател е :!: :?:
Точно тези неща е добре да ги купиш от МП, защото оттях зависи дали ще си имаш здрав и работещ двигател. :wink:
Попаднеш ли на ментета може да повториш моята история... Ремъци и ролки сменени 14 хиляди километра след смяната им(марка no-name за да спестя някой лев...), но този път в МП. Добре, че ремъка само се беше закъсал а не скъсал... :roll: :evil:

Жоро (GT1) също може да свърши тази работа, но пак повтарям - частите от МП.
ico850 Wrote:И ние от къде да знаем тази кола с какъв двигател е :!: :?:


Най вероятно бензинов, щото цената при мен беше същата. Big Grin
Благодаря на Tisho за съветаSmile))) И Ico850, извинявай, че не съм написала какъв е двигателят. Можеше само да попиташ, вярно грешката си е моя, но иронията не беше нужна. Дизел е, 2.5 tdi, Юли 2000г.
volvo_driver Wrote:Благодаря на Tisho за съветаSmile))) И Ico850, извинявай, че не съм написала какъв е двигателят. Можеше само да попиташ, вярно грешката си е моя, но иронията не беше нужна. Дизел е, 2.5 tdi, Юли 2000г.
Sorry, не съм имал за цел да те обидя. Щом си с дизелов мотор, имаш два ангренажни ремъка, един пистов и 6 ролки, Мото Пфое цената ще е по-висока, ако не взимаш от там търси ремъци Gates, ролки SKF или INA - всъщност ако си купиш оригинални в опаковките на Volvo най-вероятно ще намериш точно тези три марки :wink: :wink: :wink: Водната помпа в оригинална опаковка е Aisin, но също така добри марки са Saleri или Bugati. Най-добре остави на майстора който ще прави колата да купи той частите, да не стане после - ама нали ти си донесе частите, какво да правим сега като ти се е счупил мотора.
Ице, що пък 6 ролки бе , 5 са !
mevdo Wrote:Ице, що пък 6 ролки бе , 5 са !
Упс моя грешка, на ангренажа беше една :oops: :oops: :oops:
Благодаря ви много за информацията. Аз май реших, че ще посъбера още малко пари и ще ходя в МП и ще взема и частите от тях. Много пари излизало да имаш кола и сам да я поддържаш....
Те хората затова служебни търсят Tongue Иначе общественият транспорт го поддържаме всички по малко.