zdraveite. imam volvos40 i sum mnogo dovolen no ot okolo mesec dosta ka4i razhoda i zapo4na da pu6i mnogo otzad sqka6 e dizel a daje i po zle pu6i. mislq 4e moje da e ot lambda sondata. mislq 4e po4na da pu6i ot kakto smenh sve6tite no sled izvestno vreme si slojih starite i pak si pu6i. dvigatelq e 2000 v16 140 kon4eta. a i kato4eli ne varvi kakto predi. ako nqkoi znae da pomogne
blagodarq predvaritelno
Пишете на кирилица ,ако обичате !
kurik76 Wrote:zdraveite. imam volvos40 i sum mnogo dovolen no ot okolo mesec dosta ka4i razhoda i zapo4na da pu6i mnogo otzad sqka6 e dizel a daje i po zle pu6i. mislq 4e moje da e ot lambda sondata. mislq 4e po4na da pu6i ot kakto smenh sve6tite no sled izvestno vreme si slojih starite i pak si pu6i. dvigatelq e 2000 v16 140 kon4eta. a i kato4eli ne varvi kakto predi. ako nqkoi znae da pomogne blagodarq predvaritelno
Пишете на кирилица ,ако обичате !
ами както и да го гледаме на ламбда сонда ти отиват нещата...Но няма да се притесняваш! Има и не много скъпи кадърни варианти....Бош правят универсални като идват само без букса и ползваш твоята...Това го четох в техния сайт
При кабелите по често се забелязват не добра работа ,но черен пушек аз поне от кабели не съм виждал..Не казвам ,че не може да има ..Но много прилична на ламбда..Хубавото е ,че за 20-30 ще те закачат на компа и ще разбереш...
незнам дали да е от кабелите, двигателя си работи много добре и на тихи и на високи обороти и не прекъсва, на заплата ще го кача на диагностика, но незнам дали ако е запушен катализатора може да покаже понеже ми казаха че може и това да е вариант
kurik76 Wrote:незнам дали да е от кабелите, двигателя си работи много добре и на тихи и на високи обороти и не прекъсва, на заплата ще го кача на диагностика, но незнам дали ако е запушен катализатора може да покаже понеже ми казаха че може и това да е вариант
Колега, от скромния ми опит с Волво С 40 2,0 140 конски сили ти казвам, ЧЕ ТОВА НЕ СА КАБЕЛИ!Със сигурност
При проблем с кабели и свещи симптомите са други придръпване, особено на ниски обороти.При теб не са налице, тата както описваш.Казвам го с такава категоричност, защото аз патих от некачествени нови свещи и от стари кабели(колата беше още с оригиналните, както е излязла от завода).
Не е и катализатор, чудно ми е защо не си го изтърбушил досега.Определено е по-добре колата без него.Катализаторът е излишна рестрикция.
Какъв цвят е пушека?Ако е сиво-мръснобял - лошо- симптоми на горене на масло.Проверяваш ли редовно нивото му?
Ако ти е черникав, твърде обогатена горивна смес, от ламбда сондата е.Това е по-малкия дявол.
И още нещо- като сменяше свещите видя ли какъв е специфичния им нагар по елекродите?Имаше ли масло по тях?Какъв точно беше нагара?
несам го истарбушил досега понеже за 4 години никакви ядове с колата, отлична кола е. а пуши черно направо като нагар и сажди, а маслото не го пипа ни наи малко, може ли да е дебитомер. със спортен филтар съм и не може да е от него предполагам. маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара. миналата година сменях клапани и гумички понеже скъсах ремак но като не пипа маслото мисля че не е от гумичките да е ако са менте
kurik76 Wrote:несам го истарбушил досега понеже за 4 години никакви ядове с колата, отлична кола е. а пуши черно направо като нагар и сажди, а маслото не го пипа ни наи малко, може ли да е дебитомер. със спортен филтар съм и не може да е от него предполагам. маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара. миналата година сменях клапани и гумички понеже скъсах ремак но като не пипа маслото мисля че не е от гумичките да е ако са менте
Така дойдохме си на думата?С какъв точно спортен филтър си?С панелен(аз от вчера съм с панелен на K&N) или със същински спортен въздушен филтър - конусен?
От колко време си с този филтър?виж дали не е замърсен?
Съвсем възможно е , поради по-голямата си пропускливост филтъра да осигурява повече въздух, от тук ЕКУ да реагира с подаване на сигнал за повече гориво, кщоето да осигури оптималнотот съотношение на гориво-въздушната смес.
Ламбда сонда е сопред мен.
Това, което пишеш много ме разтревожи, защото аз вчера получах и си сложих панелния ваздушен филтър.
Дано не си го изтървал да не го чистиш или евентуално да си забравил да го омаслиш след измиване.
обикновен конусен е филтара но е от доста отдавна, може би вече 3 години съм с него, несам го мил а само го изтупвам и на кимпресор го обдухвам. и аз се самбявам за ламбда сонда. утре ще проверят за някакъв начин за подлъгване че ламбда сондата работи и ако е същото значи няма да е от нея. какъв разход ти дава твоето волвовендуж съм го засичал моето и ми даде под 7на 100 разход извън градско през петрохан с лятно гуми в сняг. норамлно ли е за голям двигател да ми даде подобен малак разход, и друг пут ми е правило впечатление че за такъв клас кола и такъв двигател да е доста икономична, сега ми дава разход над 12-13 на 100 извън градско
"маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара." :x - те на това му викам "МАЙСТОР" :x . А не те ли повъветва да си боцнеш и компресор от ЗИЛ та да влиза повечко въздух в резервоара? Сори за спама колега но не се сдържах, надявам се не се връзваш на такива изказвания от "разбиращи" :x . Успех с разрешаване на проблема.