Волво Клуб - България

Full Version: Защо качи разхода и почна да пуши s40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
zdraveite. imam volvos40 i sum mnogo dovolen no ot okolo mesec dosta ka4i razhoda i zapo4na da pu6i mnogo otzad sqka6 e dizel a daje i po zle pu6i. mislq 4e moje da e ot lambda sondata. mislq 4e po4na da pu6i ot kakto smenh sve6tite no sled izvestno vreme si slojih starite i pak si pu6i. dvigatelq e 2000 v16 140 kon4eta. a i kato4eli ne varvi kakto predi. ako nqkoi znae da pomogne Smile blagodarq predvaritelno

Пишете на кирилица ,ако обичате !
kurik76 Wrote:zdraveite. imam volvos40 i sum mnogo dovolen no ot okolo mesec dosta ka4i razhoda i zapo4na da pu6i mnogo otzad sqka6 e dizel a daje i po zle pu6i. mislq 4e moje da e ot lambda sondata. mislq 4e po4na da pu6i ot kakto smenh sve6tite no sled izvestno vreme si slojih starite i pak si pu6i. dvigatelq e 2000 v16 140 kon4eta. a i kato4eli ne varvi kakto predi. ako nqkoi znae da pomogne Smile blagodarq predvaritelno

Пишете на кирилица ,ако обичате !
ами както и да го гледаме на ламбда сонда ти отиват нещата...Но няма да се притесняваш! Има и не много скъпи кадърни варианти....Бош правят универсални като идват само без букса и ползваш твоята...Това го четох в техния сайт Wink
А варианта - кабели?
При кабелите по често се забелязват не добра работа ,но черен пушек аз поне от кабели не съм виждал..Не казвам ,че не може да има ..Но много прилична на ламбда..Хубавото е ,че за 20-30 ще те закачат на компа и ще разбереш...
незнам дали да е от кабелите, двигателя си работи много добре и на тихи и на високи обороти и не прекъсва, на заплата ще го кача на диагностика, но незнам дали ако е запушен катализатора може да покаже понеже ми казаха че може и това да е вариант
kurik76 Wrote:незнам дали да е от кабелите, двигателя си работи много добре и на тихи и на високи обороти и не прекъсва, на заплата ще го кача на диагностика, но незнам дали ако е запушен катализатора може да покаже понеже ми казаха че може и това да е вариант


Колега, от скромния ми опит с Волво С 40 2,0 140 конски сили ти казвам, ЧЕ ТОВА НЕ СА КАБЕЛИ!Със сигурност
При проблем с кабели и свещи симптомите са други придръпване, особено на ниски обороти.При теб не са налице, тата както описваш.Казвам го с такава категоричност, защото аз патих от некачествени нови свещи и от стари кабели(колата беше още с оригиналните, както е излязла от завода).
Не е и катализатор, чудно ми е защо не си го изтърбушил досега.Определено е по-добре колата без него.Катализаторът е излишна рестрикция.
Какъв цвят е пушека?Ако е сиво-мръснобял - лошо- симптоми на горене на масло.Проверяваш ли редовно нивото му?
Ако ти е черникав, твърде обогатена горивна смес, от ламбда сондата е.Това е по-малкия дявол.

И още нещо- като сменяше свещите видя ли какъв е специфичния им нагар по елекродите?Имаше ли масло по тях?Какъв точно беше нагара?
несам го истарбушил досега понеже за 4 години никакви ядове с колата, отлична кола е. а пуши черно направо като нагар и сажди, а маслото не го пипа ни наи малко, може ли да е дебитомер. със спортен филтар съм и не може да е от него предполагам. маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара. миналата година сменях клапани и гумички понеже скъсах ремак но като не пипа маслото мисля че не е от гумичките да е ако са менте Smile
kurik76 Wrote:несам го истарбушил досега понеже за 4 години никакви ядове с колата, отлична кола е. а пуши черно направо като нагар и сажди, а маслото не го пипа ни наи малко, може ли да е дебитомер. със спортен филтар съм и не може да е от него предполагам. маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара. миналата година сменях клапани и гумички понеже скъсах ремак но като не пипа маслото мисля че не е от гумичките да е ако са менте Smile


Така дойдохме си на думата?С какъв точно спортен филтър си?С панелен(аз от вчера съм с панелен на K&N) или със същински спортен въздушен филтър - конусен?
От колко време си с този филтър?виж дали не е замърсен?
Съвсем възможно е , поради по-голямата си пропускливост филтъра да осигурява повече въздух, от тук ЕКУ да реагира с подаване на сигнал за повече гориво, кщоето да осигури оптималнотот съотношение на гориво-въздушната смес.
Ламбда сонда е сопред мен.
Това, което пишеш много ме разтревожи, защото аз вчера получах и си сложих панелния ваздушен филтър.
Дано не си го изтървал да не го чистиш или евентуално да си забравил да го омаслиш след измиване.
обикновен конусен е филтара но е от доста отдавна, може би вече 3 години съм с него, несам го мил а само го изтупвам и на кимпресор го обдухвам. и аз се самбявам за ламбда сонда. утре ще проверят за някакъв начин за подлъгване че ламбда сондата работи и ако е същото значи няма да е от нея. какъв разход ти дава твоето волвовендуж съм го засичал моето и ми даде под 7на 100 разход извън градско през петрохан с лятно гуми в сняг. норамлно ли е за голям двигател да ми даде подобен малак разход, и друг пут ми е правило впечатление че за такъв клас кола и такъв двигател да е доста икономична, сега ми дава разход над 12-13 на 100 извън градско
"маистор ми каза че може би да е някакъв датчик които казва колко гориво влиза в двигателя и толкова въздух да вкарва в резервоара и вместо да купувам датчик които е към 70-80лв да карам с развита капачка на резервоара." :x - те на това му викам "МАЙСТОР" :x . А не те ли повъветва да си боцнеш и компресор от ЗИЛ та да влиза повечко въздух в резервоара? Сори за спама колега но не се сдържах, надявам се не се връзваш на такива изказвания от "разбиращи" :x . Успех с разрешаване на проблема.
Pages: 1 2 3