Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с фабричен метан.Помощ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, април си закупих страхотно волво S60, 2002 г., 2,4, 140 коня( май ) с фабричен метан. Голяма радост, голямо чудо, но.... започна да ми изключва на метан, т.е. както си караш, изведнъж спира да подава метан, колата изгасва и не иска да превключи на метан. Мислех, че има някаква закономерност и я следях, но го прави буквално когато си поиска. Ходих в повечето сервизи в Пловдив, но там ми отказват да я барат, защото нямали софтуер, и ми предлагат да ми сменят системата ( а ми искат 2000 лв, щото.... нз и аз кво). Преди карах ГИ и моя майстор ми каза, че проблемът май бил в стъпковия мотор. Може ли да ми помогнете със съвет откъде да си купя такова нещо, или има ли някой в София ( примерно ), който да може да ми помогне и да разбере откъде идва проблемът.
Благодаря предварително!
Мога да помогна с телефон на специалист ,който
се занимава само с метанови уредби и ремонти по тях ,ако те устройва
район Димитровград ...
Ангел Зафиров е човекът,тел. 0878 435 608
Успех !
didi_v Wrote:Здравейте, април си закупих страхотно волво S60, 2002 г., 2,4, 140 коня( май ) с фабричен метан. Голяма радост, голямо чудо, но.... започна да ми изключва на метан, т.е. както си караш, изведнъж спира да подава метан, колата изгасва и не иска да превключи на метан. Мислех, че има някаква закономерност и я следях, но го прави буквално когато си поиска. Ходих в повечето сервизи в Пловдив, но там ми отказват да я барат, защото нямали софтуер, и ми предлагат да ми сменят системата ( а ми искат 2000 лв, щото.... нз и аз кво). Преди карах ГИ и моя майстор ми каза, че проблемът май бил в стъпковия мотор. Може ли да ми помогнете със съвет откъде да си купя такова нещо, или има ли някой в София ( примерно ), който да може да ми помогне и да разбере откъде идва проблемът.
Благодаря предварително!
какв е марката на газовия инжекцион
Най е лесно на нашите майстори да ти разкостят нещата и да си сложат тяхното изделие.

Та относно въпроса.
Метан сервиз има в София както и в Пловдив.
Потърси в нета къде са в Пловдив.
Ако са същите, виж ги тези в София.
Аз тия дни ще ходя до тези в Сф. Младост 3 СБА в хале 9.
До хале №9 нестигнах.
Но стигнах да края на Цв. Лазаров.
Сега там няма метан станция, а само сервиз за метан.
Там ми правиха някои неща и узакониха.

п.п.нещо все се чудят майсторите, дали ги мързи, или просто неможеш да им платиш толкова колко им трябва!?
Да питаме жените им!
Звънях на този човек от Димитровград, и той ме прати в един сервиз в Пловдив, да не се разкарвам до там. Но и той каза, че не може да ми каже какво й има, само може да ми сложи негова уредба. Питала съм сигурно във всички сервизи в П-в и все едно и също. Ходих дори в Мото Пфое, там пък въобще не се занимавали с метан. Аз продължавам да си карам с този проблем, ту на метан, ту на бензин. Малко ми влиза по-дълбоко в джоба, но не съм сигурна, че е по-добре да ми разфасоват колата. Предложиха ми да ходя до софийското Мото Пфое, но не ми е останало време през седмицата. Някой дали знае там дали въобще се занимават с метан?
Нямам никаква идея каква е марката на уредбата. Има си книжка и всякакви други глупости, но са на немски и никъде не пише каква марка е.
По изпаритела няма ли надпис?
МП няма да ти помогнат - според мен.
Най добре е да ги питаш по телефона.
БРЦ който са в Сф. за моята ми отказаха да я правят.
Било стар модел на 9год. и нямали части.
Пратиха ме в едно сервизче - там ми обърнаха внимание. Малко.

Ако неможеш да кажеш името и, поне направи някоя и друга снимка на някои и друг елемент от метана.
Документ за метана?
Погледнах - на изпарителя пише NECAM type mega. Разрових се в интернет и излезна май, че уредбата е Колтек, която обаче явно не се слагала вече. Това май ще ми е проблем, а?
В БГ за майсторите е проблем.
Като се замисля в първия ти пост...
Прекъсва изведнъж - на метан...
За не би да имаш ЕЛ. проблем!!!
Хубаво е в някой "свестен" сервиз да я оставиш и да и направят проби и да прекъсне така на майстора.
За да може да се види на момента кое е точното нещо създало проблема.
Без точна диагноза - няма правилно решение!
Останалото е гадаене и набутване и опъване на нервите.

Дай колата на майстор електротехник.
Pages: 1 2 3