Някой пробвал ли е как се отразяват иридиевите свещи на Волво? В момента могат да се намерят комплекти за около 60 лв в ebay. Ако са верни рекламите за 100 000 мили живот и т.н си заслужава май.
joro74 Wrote:Някой пробвал ли е как се отразяват иридиевите свещи на Волво? В момента могат да се намерят комплекти за около 60 лв в ebay. Ако са верни рекламите за 100 000 мили живот и т.н си заслужава май.
Карай си с NGK и да не ти пука.
joro74 Wrote:Някой пробвал ли е как се отразяват иридиевите свещи на Волво? В момента могат да се намерят комплекти за около 60 лв в ebay. Ако са верни рекламите за 100 000 мили живот и т.н си заслужава май.
Здравей колега. Специално за въпроса ти отворих каталога за свещи на NGK и там е посочено, че иридиеви свещи са само за двигателите B4184SM/SJ и за GDI.И двата двигателя са 1,8. За твоя пише, че са BCPR6ET или BCPR6EIX.
Това е по каталог.Поздрави.
BCPR6EIX са иридиеви. Интересно ми е дали ще падна по гръб ако ги сложа или са само реклама.
Прав си колега, сага разгледах по-подробно каталога и наистина BCPR6EIX са иридиеви.Дават ги, като
BIC-Best in class.Може и така да е, но не са за моя двигател и не съм ползвал такива. Ако наистина има колега, чиято кола е с иридиеви свещи да сподели наблюденията си.
аз ползвах такива бош,лесно палене при -20,намален разход с около 1л,ускорение като на ракета,но :gib: три бубини изгоряха заради тях :chain: ,не се рентира
hock:
Да не говорите за Denso Iridium, които се водят спортни свещи или нещо подобно?
Пробвах, резултата е много по-добро "поемане" при рязка газ. Останалото си е като с нормални свещи. Старите свещи бяха на 10 000 км така, че ефекта "нови свещи" е минимален.
Свещите са NGK BKR6EIX. Старите бяха NGK BKR6ETUC.
Жоро, ако не е тайна колко ти излезе покупката на свещите?!?