Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за V40 Автоматик 1996
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Добър вечер. Smile
Решила съм да си купя Volvo V40 и държа да е автоматик. Харесвам модела V40. В момента мога да отделя за автомобил не повече от 5000 лв. Какво ще ме посъветвате да гледам и кое е най-важното нещо. Автоматика скъп ли е за поддръжка и ако недай си боже се счупи нещо подлежи ли на ремонт? Това Volvo V40 с автоматични скорости по-добре ли е от ръчни. <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11283251703856931&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

Моля ви да ме посъветвате тъй като виждам, че тук има най-различни мнения, предложения и коментари на доста интелигентни хора и собственици на Волво.
Това е автомобила който страшно много харесвам.
Интересува ме как да разбера дали всичко е наред (щом го продава, значи нещо му е щукнало или в автомобила има проблем). Нямаше да ви задавам глупави въпроси ако имах пари просто щях да си купя чисто ново Волво...
Ето я колата:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11283251703856931&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

Volvo V40
Цена 3 333 лв.
Дата на производство ноември 1996 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 140 к.с.
Скоростна кутия Автоматична
Категория Комби
Пробег 126000 км
Цвят Светло сив
Допълнителна информация:перфектен семеен автомобил. обслужен. всички екстри!


Много ви благодаря предварително и се извинявам, ако съм нарушила правилния ред.
Виктория.
Единствените ядове с автоматика ми бяха протекли семеринги на полуоските и вътрешен семеринг откъм двигателя. Ремонта ми излезе 180 лв - 30 лв семеринги от Мото Пфое и 150 лв качване и сваляне на автоматика. Известните сервизи за автоматици не се навиваха на такъв ремонт - искаха пълно рециклиране (не съм питал за цена, не ме интересуваше). Навих кварталният майстор да ми свали кутията и на моя отговорност да ги смени.

Километрите в обявата са пълна измислица, но при автоматиците двигателите са доста запазени понеже няма много начини за тормозене. За толкова години е сигурно, че вакуумните маркучи са скъсани, ако не са сменени ще има свистене като от прахосмукачка в двигателя. Има и една тъпа система за подгряване на катализатора, която със сигурност е развалена. Ако го вземеш пиши да обясним как се маха, че пречи (след 1998 и Волво са я махнали).

Разхода е около 12 градско, 8 извънградско. Като първоначална инвестиция ще иска смяна на масло на автоматика (след това на 70 000 км). Маслото е 4 литра със средна цена около 17 лв. Друга подръжка за скоростната кутия няма. На студено може да придърпва при смяна на предавки - нормално е.

От 1996 година ще има доста ремонти по окачването (от годините, не от колата) - частите са евтини. Катализатора е за изхвърляне - с него разхода отива до 14 на градско. Вози малко твърдо, върви много, спира уникално добре.

Като за гледане провери дали на позиции 3 и 2 на скоростите свети жълта стрелка на таблото - това е лампа за диагностика на автоматика - ако мига има проблем. На 3,2, зимен режим свети постоянно, на D,R,N,Р не свети. Ако не свети на 3,2 значи е изгоряла или изключена и не е ясно дали няма проблем със скоростната кутия.

Данъкът за тази кола в София е 220 лв. Автоматикът не е подходящ за газова уредба. Газаджииските "хакове" ще объркат скоростната кутия. Скоростната кутия е електронна, взима информация от компютъра на двигателя и възоснова на нея сменя предавки, а не на обороти както си мислят повечето хора.

Дълго търсих комби автоматик до 5000 лв, освен Волво друго работещо няма за тази цена. Взех го за 3700. С регистрация, данък, застраховки, задължителни ремонти, гуми, малко глезотии и грешни решения за ремонт крайната цена е 5700 за напълно работеща кола.
Добро утро!
Благодаря ви ужасно много за изчерпателния отговор.
Притенсявам се единствено за автоматичните скорости! Да не взема колата да е карам 1000 км и да блокират или да се развалят и после автомобила никой да не може да го направи или да ми вземат за ремонт, колкото струва колата.
Проблема при газовата уредба има ли го и при газовия инжекцион?
Значи, ако взема такъв автомобил автоматик, изобщо да не мисля за газ и газов инжекцион?
Това, кото ме успокоява единствено е че точно до моя дом има майстор на газовите инжекциони, които е много добър. Той лично има Ауди А6 2.8 бензин автоматик и го кара вече повече от година на газ с газов инжекцион. Виждам всекидневно хубави автомобили при него. Питах го за кола, но той е фен на Audi и препоръчва А4. На мен Волвото ми харесва повече на вид, по-евтино е мисля и за поддръжка, така, че съм се спряла на този модел.
При Волвото може би системата е по-сложна за монтирането на газ-инжекцион?

А този модел по-добър ли е от автоматика, който е 1996 г.
На външен вид изглежда по-добре годината е 1998 /може и да е 1997/ само че е с РЪЧНИ скорости и има газ-инжекцион.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281957239413207&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

Цена 3 900 лв.
Дата на производство септември 1998 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 125 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Комби
Пробег 212000 км
Цвят Бордо
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281957239413207&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Ауди А4 е със същата автоматична скоростна кутия като на Волво (японска Aisin Warner). Като цяло са еднакви за подръжка, но Ауди е по скъпо при еднакво състояние и оборудване с Волво (климатроника на Ауди е малоумен сравнен с този на Волво). Газаджията не си взима пари на себе си да си оправя газовата уредба и може да си играе на воля. Волво предлагат тези коли във вариант за газ, но автоматичната скоростна кутия е само за бензин.

Ако разхода на гориво е сред главните критерии стойте далеч от автоматиците. Харчат повече и опитите за алтернативно гориво излизат солено на хора, който не го могат сами. По принцип смятам газовите уредби за голяма глупост след появата на турбо дизелите, ако искате да изминавате 100 км за 14 лева вземете дизел. На бензин с Волво v40 автоматик 100 км са 17 лева, на газ 11-12 и абонамент за газаджията.

Автоматичните скоростни кутии не се чупят изведнъж, обикновено много преди да се счупят си казват, че нещо не е наред. Чупенето реално е възможно само с чук, няма как да карате без масло или да преминете от 5та на 1ва. При нормални условия просто се износват което води да загуба на мощност и повишен разход, но колата си върви.

Волво V40 до 2000та година е една и съща кола. 1.8 (125 кс) двигателят е на Мицубиши. Много е хубав, но бих стоял далеч от коли с газова уредба за продажба. Обикновено хубавите части от газовата са продадени и подменени с най-евтините възможни. За стара кола никой не може да каже коя е по добра, зависи само от предишния собственик.
Здравейте.Само да вметна, че ръчната СК при модели 96,97 ,98 год. е на Рено.Този мотор (125к.с. е GDI)и е на Мицубиши.Има мотор 1.8i на ВОЛВО-115к.с.Това че СК е на Рено не бива да те притеснява.За мен е добра и лесна за поддръжка.Относно газовия инжекцион ако е добре поддържан няма да имаш проблеми, но това е на късмет.Иначе вървенето на газ с ГИ е 1:1 като на бензин и по евтинко.Бих ти препоръчал 1.8i или 2.0i с ръчна СК на газ.Успех с покупката.Много добре си се ориентирала към ВОЛВО.
Благодаря!
Карах Автоматика вчера, състоянието му беше лошо. Волана ужасно захабен и изтъркан, таблото също и не ми хареса дори как върви. Не беше пазен автомобил.
Ще разглеждам до като си намеря хубаво Волво В40 Автоматик.
Благодаря на всички ви за мненията и предложенията.
Благодаря!!!