10-27-2010, 07:45 AM
Pages: 1 2
10-27-2010, 07:55 AM
Да. Всичко между 500 и 800 е нормално. Оборотите зависят от температура, влага, надморска височина и още много други неща. Щом върви и харчи колкото си харчи не му търси кусури.
10-27-2010, 07:56 AM
Честно да ти кажа, че и моите са горе-доло такива, когато колата не е загряля (в зимния период става дума). Като мине 1-2-3 мин и ги качва на около 800.
п.п. Виждам, че си от Бургас. Можем да се видим някой събота неделя или на сбирка да направим сверка на колите. Отдавна се чудя къде да намеря S40 1.9TD, да го покарам и да сравня с моето
п.п. Виждам, че си от Бургас. Можем да се видим някой събота неделя или на сбирка да направим сверка на колите. Отдавна се чудя къде да намеря S40 1.9TD, да го покарам и да сравня с моето
10-27-2010, 09:08 AM
s-s-s-nake Wrote:Честно да ти кажа, че и моите са горе-доло такива, когато колата не е загряля (в зимния период става дума). Като мине 1-2-3 мин и ги качва на около 800.Ами хайде,само че къде е това сборище или кажи къде ти е удобно :ctf:
п.п. Виждам, че си от Бургас. Можем да се видим някой събота неделя или на сбирка да направим сверка на колите. Отдавна се чудя къде да намеря S40 1.9TD, да го покарам и да сравня с моето
10-27-2010, 09:18 AM
Ще ти пиша на Л.С. да не спамим.
10-27-2010, 11:33 AM
Не е нормално. Трябва да 825, тоест малко над четвъртата черта. При теб като гледам са към 600 об/мин. При студено време при мен ги сваля за 2-3 минути до около 750, но после пак ги качва до 825 като загрее. У нас имаме две волва с такъв двигател- едното е С40 1998, а другото е В40 1997г. И при двете нормално стрелката си стои милиметър над четвъртата чертичка, тоест на около 825-830 оборота.
10-27-2010, 12:05 PM
milenhr Wrote:Не е нормално. Трябва да 825, тоест малко над четвъртата черта. При теб като гледам са към 600 об/мин. При студено време при мен ги сваля за 2-3 минути до около 750, но после пак ги качва до 825 като загрее. У нас имаме две волва с такъв двигател- едното е С40 1998, а другото е В40 1997г. И при двете нормално стрелката си стои милиметър над четвъртата чертичка, тоест на около 825-830 оборота.
И как реши, че не е нормално и какъв е проблема?! Според Вадис е нормално.
10-27-2010, 04:36 PM
И при мене като е студена са така ниски за минута две. Забелязвам, че понякога стигат до 900 и нещо, но след като загрее нормално колата са точно една идея над четвъртата чертичка.
10-28-2010, 02:02 PM
joro74 Wrote:Всеки помпаджия ще ти каже това, което и аз ти казах за оборотите. Просто се поинтересувай малко. За бензинова кола може и да са нормални, но за дизел не са. Утре ще постна снимка на моето табло. Карал съм няколко дизелови Волва и много други дизелови коли. На всички оборотите се движат в диапазона 800-900. Нито повече, нито по- малко. Ако не вярвяш , влез във форума на Дизелбглъдп и ще видиш достатъчно по тая тема. А и във всеки друг форум. Както виждаш и от мнението на Яшо и при него оборотите са малко над четвъртата чертичка. За проблема, не знам точно защо трябва да са тия оборотите, но щом всички производители на дизели ги нагласят така, значи така трябва да е. Аз доколкото имам опит с дизелите знам, че при по- ниски обороти двигателят почва да тресе доста. А това само вреди не само на двигателя, но и на тампини и други части по колата. А при по- високи обороти се качва разходът на колата, а лятно време почва и да загрява повече от нормалното, особено в задръствания. На колегата gena_evgena най- вероятно му е повреден клапана за празния ход, който се намира върху горивната помпа.milenhr Wrote:Не е нормално. Трябва да 825, тоест малко над четвъртата черта. При теб като гледам са към 600 об/мин. При студено време при мен ги сваля за 2-3 минути до около 750, но после пак ги качва до 825 като загрее. У нас имаме две волва с такъв двигател- едното е С40 1998, а другото е В40 1997г. И при двете нормално стрелката си стои милиметър над четвъртата чертичка, тоест на около 825-830 оборота.
И как реши, че не е нормално и какъв е проблема?! Според Вадис е нормално.
http://www.dieselbg.com/forum/
10-28-2010, 04:44 PM
Моя грешка, объркал съм го с двигателя след 2000та. Тук си има регулировка за празен ход. По принцип ако няма други симптоми и фаовете не светват по силно при подаване на газ ниските обороти не са голям проблем. Трябва да са около 800. Възможно е и оборотомера да лъже. Таблото е дигитално и лош контакт в куплунзите на табло може да те подведе. При мен нивомера на бензина се ебава във влажно време заради една счупена пластмаса по окачването на таблото.
Pages: 1 2