Волво Клуб - България

Full Version: H4 с лупа
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги днес ми мина през ума нали е възможно да си сменя рефлекторното стъкло с кристално такова и да сложа Биксенон с лупа.Ето това имам впредвид <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bktuning.net/Photos/Xenon/projectorBixenonoptic.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.bktuning.net/Photos/Xenon/pr ... noptic.jpg</a><!-- m -->
Че може, може, въпроса е как ще захванеш лупата и каква ще е визията ... един голям правоъгълник с точка посредата... До колкото знам тези ксенони с лупа са скъпички... помисли за смяна на фаровете има 3-4 теми в които се коментира кое, как и защо Smile
[Image: swvl03gx.gif]
[Image: swvl03gxb.gif]
Кристални фарове DEVIL EYES - хром
Volvo S/V40 (97+)
със светодиоди, лупа H1 и мигач
Пригодени за ел. регулиране
Код на артикул: SWVL03GX
Цена: 530 лв.
Срок на доставка: 1 седмица!

или

[Image: SWVL03GXL.jpg]
[Image: SWVL03GXLB.jpg]
Кристални фарове DEVIL EYES - черни
Volvo S/V40 (97+)
със светодиоди, лупа H1 и диоден мигач
Пригодени за ел. регулиране
Код на артикул: SWVL03GXBL
Цена: 560 лв.
Срок на доставка: 1 седмица!

От същия сайт от който показваш ксенона за вграждане.

или

Депо или VAN WEZEL - ФАР (H7+H7) С ЕЛ.ЗАДВИЖВАНЕ 150-180лв. бройката, според това откъде ще си ги намериш. В Евро07 ги има и двата варианта
[Image: 66332.jpg]

или

Втора употреба от S/V40 след 2001 и преди 2004 ЛЯВА ДИРЕКЦИЯ!!!

Пропуснах да кажа, че каквото и да решиш да правиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след това РЕГЛАЖ! 10 лева на фона на тези които ще дадеш "за да прогледнеш" няма да те съборят, но
1. Може да останеш без новите си фарове, а и не само тях в следствие на заслепеният от теб насрещнодвижещ се автромобил
2. Дори и прожектори 1kW да сложиш ако не се регулирани правилно пак ще си останеш "сляп"
Биксенона е боклук в каквото и да го монтират. Механизмите за местене на крушката блокират от топлината и след много малко време късите остават блокирали на нещо като полудълги. Ако ти се се занимава с ксенони вземи фар с 2 светлини и монтирай обикновен ксенон на късите и нормални крушки на дългите.

Ксенон на дългите - куцо - докато запали трябва да ги изключваш.
Халогени с филтри за цвят - трагедия в мокро време, бяла пелена пред колата.
На реглаж ще отидя задължително,затова мисля за вариант с лупи,защото неискам да съм като оксижен на пътя.Тия фарове Dayline някои слагал ли ги е и как е с тях
Tези Dayline са абсолютен селски тунинг. Китайски пластмаси и евтини диоди. Ако се вгледаш в снимката ще видиш с колко некадърни отливки са. Ако искаш фар с диоди вземи си Audi. Другото е пернишка работа. По хубав от оригиналния фар няма. Намери си оригинален с двойни рефлектори и не се занимавай с китайската икономика.
Подкрепям joro74 и в двете му мнения.
Просто бях длъжен да покажа на колегата ceco monov всички варианти (или поне тези с които аз съм запознат). Постарах се да го направя безпристрастно, до колкото ми беше възможно Smile
Въпрос на личен избор относно визията, а за видимостта ДА определено е доста по добра от оригиналният фар :lol:
Благодаря на всички за отговорите,засега ще търся оригинални кристални фарове(втора употреба че нови на HELLA са майка си и баща си),ако не намеря ще се насоча към депо и ван везел
Аз си взех биксенон от bktuning и засега съм доволен. Стъклата не са ми кристални и имам рефлектор, което много ме притесняваше да не заслепявам насрещно движещите се коли. Отидох там и говорих с момчето и то ми обясни, че специално на биксеноните, независимо дали са китайски или не, си има "чашка" която отрязва светлината отгоре и не позволява да заслепяваш другите. Мога да кажа, че според това което тествах има такова нещо. Да, не съм карал досега срещу себе си, но не са ми и светкали и мигали досега, както ми се случваше преди, ако карах на дълги.
Другото, което при мен е предпоставка да няма заслепяване беше, че преди да сложа ксенона, ходих да ми регулират фаровете, защото мислех, че просто не са настроени както трябва и с едно регулиране всичко ще се оправи. Отидох при приятел и той се зае доста ентусиазирано със задачата и последната му констатация беше, че фаровете са си регулирани перфектно, просто рефлектора ми си е заминал тотално и затова фаровете ми нищо не светят.
Колега незнам откъде си, но ако си от София и имаш желание, пиши ми на лично съобщение, ще се видим, ще тестваме - ще се возим в мойта кола, ще караме един срещу друг и ще прецениш дали си струва. Аз засега съм доволен.
Това с изгарянето от топлината съм го чувал и преди, но за 55W ксенони. Аз си взех 35 и се надявам, че няма да има такъв проблем, а и не съм чувал за тях.
Подчертавам, че аз реших да взема ксенони не за гъзария, ами само за да си реша проблема с изключително слабите къси светлини и поне засега, съм постигнал целта.
Pages: 1 2