11-08-2010, 02:51 PM
Колебаех се дали да я споделя, но все пак:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bloomberg.com/news/2010-11-03/volvo-cars-plans-to-hire-chinese-design-team-to-lift-brand-s-local-appeal.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.bloomberg.com/news/2010-11-0 ... ppeal.html</a><!-- m -->
Китайски дизайн за Volvo
От Volvo съобщиха, че върху дизайна на бъдещите модели на фирмата ще работят китайски специалисти.
Първият нов модел на Volvo, който ще бъде разработен изцяло от китайски дизайнери се очаква на пазара през 2012 година. Целта на предприеманата стъпка е да се отчетат китайските вкусове за нов автомобил и да се увеличи рязко делът на китайския пазар в продаваните автомобили на Volvo, заявява главният дизайнер на шведската марка (притежавана от китайци), Петер Хорнбери пред агенция Bloomberg.
Първият „китайски” модел на Volvo ще бъде компактен, от класа на BMW 1-Series.
Както вече е известно, колата ще има размери по-малки от тези на Volvo S40, и след появата си ще смени този модел в моделния ред на фирмата.
Разработката на компактния автомобил започна преди няколко години, още от предшественикът на Хорнбери, Стефан Матин.
Сега обаче, след като Volvo стана китайска собственост и се търси възможност китайският пазар да стане основен за марката, с външния вид на автомобила ще се заеме дизайнерски център от Шанхай.
„Ако китайците или американците искат повече хромирани части защо да им противоречим, само защото у нас в Швеция това не се харесва” казва Хорнбери.
Именно за сметка на китайския пазар от Volvo планират да повишат продажбите си до 800 000 автомобила на година. През 2010 фирмата очаква да продаде по света около 380 000 автомобила.
Личното ми мнение, е че трябва да правят модели за Азия и други за САЩ/Европа. Това е просто подигравка с колите. Тяхната индивидуалност ще бъде тотално заличена и ако в миналото е имало 3-4 модела, то сега ще стане като VW/Audi, където всичките кошове са еднакви, но с различни размери и марки отпред. Май ще мигрираме към трибуквените или звездите...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bloomberg.com/news/2010-11-03/volvo-cars-plans-to-hire-chinese-design-team-to-lift-brand-s-local-appeal.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.bloomberg.com/news/2010-11-0 ... ppeal.html</a><!-- m -->
Китайски дизайн за Volvo
От Volvo съобщиха, че върху дизайна на бъдещите модели на фирмата ще работят китайски специалисти.
Първият нов модел на Volvo, който ще бъде разработен изцяло от китайски дизайнери се очаква на пазара през 2012 година. Целта на предприеманата стъпка е да се отчетат китайските вкусове за нов автомобил и да се увеличи рязко делът на китайския пазар в продаваните автомобили на Volvo, заявява главният дизайнер на шведската марка (притежавана от китайци), Петер Хорнбери пред агенция Bloomberg.
Първият „китайски” модел на Volvo ще бъде компактен, от класа на BMW 1-Series.
Както вече е известно, колата ще има размери по-малки от тези на Volvo S40, и след появата си ще смени този модел в моделния ред на фирмата.
Разработката на компактния автомобил започна преди няколко години, още от предшественикът на Хорнбери, Стефан Матин.
Сега обаче, след като Volvo стана китайска собственост и се търси възможност китайският пазар да стане основен за марката, с външния вид на автомобила ще се заеме дизайнерски център от Шанхай.
„Ако китайците или американците искат повече хромирани части защо да им противоречим, само защото у нас в Швеция това не се харесва” казва Хорнбери.
Именно за сметка на китайския пазар от Volvo планират да повишат продажбите си до 800 000 автомобила на година. През 2010 фирмата очаква да продаде по света около 380 000 автомобила.
Личното ми мнение, е че трябва да правят модели за Азия и други за САЩ/Европа. Това е просто подигравка с колите. Тяхната индивидуалност ще бъде тотално заличена и ако в миналото е имало 3-4 модела, то сега ще стане като VW/Audi, където всичките кошове са еднакви, но с различни размери и марки отпред. Май ще мигрираме към трибуквените или звездите...