LeecH Wrote:WANTED Wrote:благодаря ти колега, и двете теми съм ги чел с огромно заинтересованост, но така и не си помогнах при избора на масло, ако някой има наблюдения най вече върху Liqui Moly, нека сподели
Аз имам наблюдения върху 10/40 с молибден не ми хареса...за една смяна на масло ...(която аз правя на 8000км) долях 3 (три) литра :roll: Смених го с Кастрол магнатек.... 10/40 и за смяна долях литър... но и то не ми хареса, защото правеше много конденз. Сега съм с Яко.. 10/40... отзиви за него ще има след около 6000 км ... до сега няма проблеми.
Лийч, извинявай за намесата ..........., с какво масло(марка) си карал (, говоря за онова, което ти е изчезнало - 3 литра).......Твоето Волво ли изгори цели 3 литра?Основен ремонт правен ли е?Питам, защото ти не си човек, който ще си остави колата неизправна....
Към колегата Уонтид- относно маслата на Лики моли - разрови се в автомобилните форуми(не само за Волво), стига да имаш време.Мненията са меко казано противоречиви.
Аз тази марка съм я изтрил от плановете за бъдещи покупки, защото патих с тяхна добавка за бензина.
Показателно е че продуктите на Лики Моли се предлигат във ВЕРИГИ СУПЕРМАРКЕТИ!!!!Това ,за какво говори!!!
По-добре си е един Кастрол или Мобил 1(чудесни впечатления имам от Мобил 1 10w40
).Мотулът е добро масло, но идва скъпичко\ако е оригинално).Относно вискозитетните индекси- от 10ве40 минах на 5ве40.Точно препоръчаното масло, само че когато е била нова С 40.Моето мнение е да минеш на пълна синтетика...
Когато го сменях един сервизджия ми се подиграваше, че това,, не било моето мосло" ,,тънко било", даваше ми да карам с него ,,не повече от 1500 км."...
Уонтид, казвам ти с какво масло карам, а не ти препоръчвам нищо, защото един колега ме обвини косвено в скрита реклама...