Волво Клуб - България

Full Version: Ефри и VOLVO 850 B5202S седан метан
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Благодаря ви.
Избора ми не е случаен за модела.
Върнах се назад във времето и се сетих за най различни информации за моделите на волво.
Последното истинско и най добро нещо е 850.
Мислех по ес 70, но като видях една на г-орубл-яне, и се отвратих. Бе също и с цена на която не си заслужаваше.

Благодаря за инфото. Ще се възползвам.
Колега ,любопитен съм какво толкова те "отврати " в S70 и кое е това дето 850 го има ,а S70 го няма ? :roll:
И крайни изказвания от типа кое Volvo е истинско и кое не... малко странно звучат.
P2 платформата си е 100% Volvo, като няма аналог при други производители.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_D3_platform" onclick="window.open(this.href);return false;">http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_D3_platform</a><!-- m -->

It was designed by Volvo before the Ford purchase and debuted with the Volvo S80 sedan in early 1999.

Не забравяй, че дори и до днес се произвежда автомобил на тази платформа и това е XC90. Останалите, които са произвеждани на тази платформа са:
* 1999–2006 Volvo S80 (P23)
* 2001–2009 Volvo S60 (P24)
* 2001–2007 Volvo V70 (P26E)
* 2002–2007 Volvo XC70 (P26L)
* 2003- Volvo XC90 (P28)

А и ако забелязваш, форд са ползвали платформата за техните американски джипове (в европа не се предлагат).

A 850 (след 94) и S/V70 са технологично еднакви. Разликите са в дизайна.
psp1 Wrote:Колега ,любопитен съм какво толкова те "отврати " в S70 и кое е това дето 850 го има ,а S70 го няма ? :roll:
Ами явно е имала доста кофти и безотговорен собственик, иначе модела си хубав, да не кажа много!
Защо ли!
Волана ми се пързаляше - пластмаса.
Разбита от каране.
Със забележки - малко в повече.
Цена все тъй висока след коментар.
С нитачката бе работено много по нея.
Дори ме убеждаваше че разбира от марката.
Мигачи калници - обърнати и дори спори че е така.
С две думи, бе гадняр продавача и колата бе в кофти състояние.
Подобно стана и друг модел. И там се отказах.
Нооооо, на този модел, този явно е моя.
С без лоши чуства към моделите - като цяло.

п.п. имаше още много дребни забележки. За оправянето им, ще ми коства доста. Пода отвън бе надраскан и по-на-мач-кан.
Колега имаше едно 850 в Горубляне което го представяха за V70 1999 година.Да не си попаднал на нея?
Efri 850 Wrote:Защо ли!
Волана ми се пързаляше - пластмаса.
Разбита от каране.
Със забележки - малко в повече.
Цена все тъй висока след коментар.
С нитачката бе работено много по нея.
Дори ме убеждаваше че разбира от марката.
Мигачи калници - обърнати и дори спори че е така.
С две думи, бе гадняр продавача и колата бе в кофти състояние.
Подобно стана и друг модел. И там се отказах.
Нооооо, на този модел, този явно е моя.
С без лоши чуства към моделите - като цяло.

п.п. имаше още много дребни забележки. За оправянето им, ще ми коства доста. Пода отвън бе надраскан и по-на-мач-кан.
УЖАС!Направо се чудя що за наглост трябва да имаш за да продаваш автомобил в този вид! (както го описваш ) явно не си сбъркал в избора си ! чакаме снимки ! УСПЕХ и със здраве да си я караш !
Точно на Горубляне бе, но си бе ес70.
Добре че не ви казах и още подробности. За липси, пукнати стопове, половин копчета....

Карам си я, юркам от време на време.
Снимки!!!
Мръсна ли?
Че вече е с нейния си цвят, ама естествен.
Ще се опитам тия дни.
Ето я и нея.
Mай-май тия стопове нещо е натаманявано :!: :!: :!:
Pages: 1 2 3