Волво Клуб - България

Full Version: S40 1.9 не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Някъде толкова излиза. Преди 2 години сменях във фирмен сервиз на предишната ми кола (Опел) ремък, ролки и водна помпа ми излязоха към 460 евро труд и части (оригинални).
За 1 час труд в сервиз в Холандия те таксуват около 90 евро/час с ДДС, пише си го на фактурата. За подобна смяна 2 часа труд не ти мърдат обикновено. Тая година, предстояща смяна на съединител на същата кола ме принуди да я продам при положение, че ми обявиха само за труд 4 часа (сваляне скоростна кутия, смяна хидравличен лагер, комплект съединител с притискател и разни съпътстващи дреболии). Като сложиш и частите то цялата сметка илизаше по-скъпо от самата кола.
Ами защо не я обслужваш в България? В Холандия е много скъпо. Поне брат ми така прави. Но гореописания ремонт беше просто нямаше как да стане в България при положение, че колата е в Холандия и не пали. Но за смени на масла и т.н. всичко в България става. Сега трабва да сменя и задни амортисьори или тампони, но пак се планира това да стане в България след няколко месеца. Тук крайната сметка излиза 2-3 пъти по- малка в сравнение с Холандия.
За Волво-то мисля така да правя като дойде време за обслужване, стига да не стане нещо непредвидено.
Щом е минал с толкова, значи е можело и да е доста по-зле при прескачане на ремък...
По принцип в Бг е по евтино, но там в нормален сервиз има гаранция и го правят като хората. преди 2 седмици бях до Германия на отиване даваше разход 8.3, гръчнах нафтова помпа в Франция и в оторизиран сервиз ми струваше 360 евро с труда. колата след това мъркаше и разхода беше 6.5. Вие си водете изводите. Аз лично предпочитам да отида там и да си я оправя няма чакане няма часове за записване, още повече че ако си със зелена карта и те закарат с пътна помощ тя се осребрява в БГ.
Pages: 1 2