На еди колега, по точно на баща му 340 (1,7 бензин) се скъса ремъка, чул се някакъв звук .... после опитали да я запалят ама неще (преди това е работела). Та се установили, че ремъка е скъсан, какви може да са последствията щото се чудят дали да я оправя.
На еди колега, по точно на баща му 340 (1,7 бензин) се скъса ремъка, чул се някакъв звук .... после опитали да я запалят ама неще (преди това е работела). Та се установили, че ремъка е скъсан, какви може да са последствията щото се чудят дали да я оправя.
Минимална щета - изкривен клапан.
Максимална щета - не ми се мисли...
:whdat:
Само отваряне на двигателя ще покаже какво е вътре.
Минимална щета - изкривен клапан.
Максимална щета - не ми се мисли...
:whdat:
Само отваряне на двигателя ще покаже какво е вътре.
GT1 Wrote:Минимална щета - изкривен клапан.
Максимална щета - не ми се мисли...
:whdat:
Само отваряне на двигателя ще покаже какво е вътре.
GT1 Wrote:Минимална щета - изкривен клапан.
Максимална щета - не ми се мисли...
:whdat:
Само отваряне на двигателя ще покаже какво е вътре.
Ама брато кой ремък? Защото ако не е ангренажния няма страшно.
Ама брато кой ремък? Защото ако не е ангренажния няма страшно.
Аз съм късал ангренажен ремък и щетата беше два криви клапана, ама съм и с големия двигател де.
Аз съм късал ангренажен ремък и щетата беше два криви клапана, ама съм и с големия двигател де.