Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с 2.0 20V на V70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги,

Отскоро карам V70, 97-а година с АГУ и имам следния проблем с мотора. Колата докато не е загряла до оптималната си температура върви много добре, мърка като коте общо взето и на бензин и на газ. Паля е на бензин, карам е докато загрее малко и преминавам на газ. Работата и на двете горива е добра. Проблемите идват като покарам повече, особено в задръствания, в момента в който стрелката на температурата стигне средата и започват аномалиите. Не се форсира добре, глъхне, прекъсва, тресе мотора, трудно тръгва, гасне. И това продължава докато не е изгася и да е оставя да се охлади. След това проблеми няма съответно докато не загрее. Прави ми впечетление, че като вдигна капака докато прекъсва мотора се чува "чаткане" като на избил кабел или свещ. Смених свещи, кабели, разглобих делкото и почистих дистрибуторната капачка и чукчето, всичко си е добре. Започва да ми намирисва на нещо температурно. Да имате някакви идеи или дали съм прав ако реша да набедя температурния датчик ?
siluro Wrote:Здравейте колеги,

Отскоро карам V70, 97-а година с АГУ и имам следния проблем с мотора. Колата докато не е загряла до оптималната си температура върви много добре, мърка като коте общо взето и на бензин и на газ. Паля е на бензин, карам е докато загрее малко и преминавам на газ. Работата и на двете горива е добра. Проблемите идват като покарам повече, особено в задръствания, в момента в който стрелката на температурата стигне средата и започват аномалиите. Не се форсира добре, глъхне, прекъсва, тресе мотора, трудно тръгва, гасне. И това продължава докато не е изгася и да е оставя да се охлади. След това проблеми няма съответно докато не загрее. Прави ми впечетление, че като вдигна капака докато прекъсва мотора се чува "чаткане" като на избил кабел или свещ. Смених свещи, кабели, разглобих делкото и почистих дистрибуторната капачка и чукчето, всичко си е добре. Започва да ми намирисва на нещо температурно. Да имате някакви идеи или дали съм прав ако реша да набедя температурния датчик ?
Мисля, че датчика няма нищо общо, вероятно ти е блокирана клапата за топъл/студен въздух в положение топъл въздух и като покараш малко дебитомера прегрява и компа се ошашква :!: :!: :!:
Преди да направиш каквото и да било покарай колата докато започне да прави номера отвори капака и провери дали кутията на въздушния филтър не е доста гореща :!: :!: :!: Виж дали имаш гофра от изпускателния колектор до кутията на въздушния филтър, тази клапа стои точно там и газаджиите, особенно италианските, имат навика да я блокират в затворено положение. Отвори кутията и огледай за газаджийски "подобрения", ако има възстанови нещата както трябва да бъдат, отвори клапата и за по-сигурно махни гофрата и да се надяваме че дебитомера не се е скапал от температурата :oops: :oops: :oops:
Кутията на въздушния филтър също е разглобих, действително е направена да смуче само от топлия въздух, но предполагам за това е махнато и гофрето между изпускателите и кутията. Като прекъсва съм пипал кутията, хладна си е.
Свети ли нещо на таблото, може и стъпковия мотор да е се е...а или за дебитомера да е вече късно.
Водил ли си я на диагностика, там всичко ще си каже :wink: :wink: :wink:
Понеделник ще я карам пак на диагностика, но вече не вярвам, до тука сменихме свещи, кабели, чистихме капачка, чукче, сменях филтри, така че вече не вярвам та за това питам ако някой е имал този проблем. Нищо не свети, само ми светва сеервиз щото не настроихме километража като сменихме маслото, а аз лично незнам как.
Няма начин да си почистил чукче понеже няма такова, от къде си колега и къде я водиш на диагностика :!: :!: :!:
А да де, обърках се, имах в предвид това което се върти по средата и дава ток по кабелите. Ами тука по разни гаражни техници и познати.
Лош късмет,

Това Волво си има характер, за 2 дена при GT1 въобще не се прояви проблема, само загубих времето на колегата. Ходих, карах е, почти до Алеко се качих, обикалях по малките улички на Драгалевци и Симеоново, никакъв помен от проблема. Сега като се замисля това прекъсване се получи за пръв път в един дъжд, неделята за последно като ме отчая пак валеше като из ведро, а отпред мотора "чаткаше" на тоци. Дали да не чакам дъжд да завали пак :roll: :?:
Ужасно е, разочарован съм тотално от тази кола, а с такава радост е взехме. Днес смених и дистрибуторната капачка и пак проблем. А да и кабелите смених, сега съм с други. Загрее ли на нормална температура и започва прекъсването - едно чат чат чат идва откъм делкото иде ми да хвана ключа за джантите и да му разкажа играта. Възможно ли е свещите NGK BKR6ES да не са за тази кола и да ми създават проблемите ?

BOCK GT1

Споко, бе човек!
Ще я оправим колата ти. Добра си е тя.
И винаги е така в началото - купуваш кола втора ръка с надеждата всичко да е ОК, ама не би!
Свещите са ТОЧНО тези, които трябва.
Pages: 1 2 3