Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със запалването на 1.7i b18EP. Решен: бобина!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Проблемът е следния: Започна да прекъсва на газ и на бензин, успях да стигна до вкъщи и угасна сама. Не поиска да запали. Ток отива до свещите. Днес успях да я запаля 2 пъти за по 1 мин. но пак сама си гасне. Мерих съпротивленията на датчика на Хол ( точно като по книга 220 ом) и датчика за температура на въздуха (4.45 К при 0 градуса на околната среда го дават да изкара 0). Релетата на компа ги въртях суках, чуват се че цъкат, но не съм ги мерил дали затварят.
Утре ще сменя кабели, свещи, дистрибуторна капачка и палеца. Имам комплект инжектори, които ще почистя и ще сменя.
Помагайте с идеи и съвети, как да я подкарам.
lsdjustsmile Wrote:Проблемът е следния: Започна да прекъсва на газ и на бензин, успях да стигна до вкъщи и угасна сама. Не поиска да запали. Ток отива до свещите. Днес успях да я запаля 2 пъти за по 1 мин. но пак сама си гасне. Мерих съпротивленията на датчика на Хол ( точно като по книга 220 ом) и датчика за температура на въздуха (4.45 К при 0 градуса на околната среда го дават да изкара 0). Релетата на компа ги въртях суках, чуват се че цъкат, но не съм ги мерил дали затварят.
Утре ще сменя кабели, свещи, дистрибуторна капачка и палеца. Имам комплект инжектори, които ще почистя и ще сменя.
Помагайте с идеи и съвети, как да я подкарам.

подсуши си дистрибуторната капачка и пробвай
Да забравих да спомена, че като успях да я запаля тя си работеше доста добре. Вдигна си оборотите, после си ги свали и после угасна все едно и извадих ключа.
Ако беше мокра дистрибуторната капачка, нямаше ли да работи неравномерно ?
Не бързай да сменящ нищо. Запали я и подържай обороти докато загрее добре. Ако имаш проблем с кабели и дистрибуторната капачка, по тъмно при запален двигател ще видиш интересни неща.
Смених свещи, кабели, дистрибуторната капачка и палеца... :evil: никакъв признак да пали.
Други предложения няма да отхвърля. :roll:
Справи ли се със запалването.
Ами не, проблема си е на лице. Уж проверих кабелите от компютъра към двигатея (не казвам, че съм сигурен в измерванията) добре са. Всички параметри, които са посочени за проверка излязоха. За сега е това, през седмицата трудно намирам време да се мъча с нея. :|
При мен има почти същия проблем, само дето аз съм с B18U двигател. При мен обикновенно се получава при първо палене, колата запалва, работи 2-3 секунди и си изгасва сама. Оправя се като напомпам педала на газта 1-2 пъти като я запаля. В нито един сервиз не можаха да ми кажат какъв е проблема. Мъча се от 2 години с този проблем. Ако намериш решението, моля те сподели Smile
В началото споменаваш че имаш газова уредба.Провери дали при подаване на контакт от изпарителя изтича газ.Възможно е проблема да е от ключа за смяна газ-бензин.
terrax Wrote:При мен има почти същия проблем, само дето аз съм с B18U двигател. При мен обикновенно се получава при първо палене, колата запалва, работи 2-3 секунди и си изгасва сама. Оправя се като напомпам педала на газта 1-2 пъти като я запаля. В нито един сервиз не можаха да ми кажат какъв е проблема. Мъча се от 2 години с този проблем. Ако намериш решението, моля те сподели Smile

Същата работа е и при мен ,само дето моя матор е В16F
Проблемът се оказа в датчика дето дава инфо на компа за температурата.(с такова убеждение поне си останах)
Откачих куплунга и всичко се оправи.Пали от раз и не гасне.Оборотите са стабилни. Много ми е интересно какви стойности трябва да има този датчик. На загряла кола ми показва 340 ома,на студено не съм го мерил.
У големия интернет намирам само документация за другите матори.За B16F нищо няма,а до колкото четох има разлики в съпротивленията на тези датчици.Утре мисля да го сваля да видя кви надписи има по него, и да дира такъв у магазина.
Ако струва обаче повече от 5лв. турам един резистор 1килоОм примерно и ич немаа са занимавам с глупусти.

Ето това е компа:

[Image: 01025.jpg]
Pages: 1 2