Волво Клуб - България

Full Version: трудно пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Имам проблем и не знам какво става.Колата е 850 тди 96г Когато загрее добре пали трудно ,върти около 4-5 сек.
При студен двг.го няма този проблем.какво може да е? Компресията е 29,29,29,29,28 няма логика да е от компресия :?
Грешки не ми изкара.
napravi taka ot potkachvashtata pompa iskarai markucha i ot gnpeto sloji edin bezcveten ot potkachvashtata do genepeto i vish ako vliza vuzdoh nemojesh da zapalish zashtoto ako si s lukas pompa naftata vurvi napravo v glavata na pompata ako si s bosh i da vliza vuzdoh nqma problm zashtoto tq zapochva ot drigiq krai i v neq ima dosta nafta i nqma da pravi problem ako nqma vuzdoh vish startara nosi go nqkade na napraviqt profilaktika :?
Писането на кирилица е задължително!

направи така от поткачващата помпа искъраи маркуча и от гнпето сложи един безцветен от поткачващата до генепето и wish ако влиза въздох неможеш да запалиш защото ако си с лукас помпа нафтата върви направо в главата на помпата ако си с бош и да влиза въздох няма проблм защото тя започва от дригия край и в нея има доста нафта и няма да прави проблем ако няма въздох wish стартара носи го някъде на направият профилактика :?
Абе Таска, ти не можеш ли да пишеш на разбран шрифт. Махни тия маймуници и ползвай кирилица ако обичаш!
Сигурен съм,че не е от въздух или стартер.Ако е от въздуха всяка сутрин ще е проблем паленето и няма да го прави само когато е загряла колата,а стартера си е ок :wink: Мисля си ,че ще е нещо по помпата но не съм сигурен
Според това, което съм изчел за дизелите, проблема с трудно палене при загрял мотор най-често се дължи на износване на помпения елемент на ГНП. Пробвай да полееш ГНП с вода да се охлади и ако запали лесно явно е от това. За тоя тест пишат и майстори на дизели.
Не е нужно да го поливаш, щом студена пали, а загряла трудно 99% проблема е в помпата (поне този симптом е характерен за повреда в помпа)! Няма ли кой да я види и да ти каже с точност? Все пак тук от разтояние само гадаем!
От ГНП е! Иди на помпаджия , не се старай да търсиш лесни отговори , покрай мен във Варна има няколко клубари с такива коли имаха този проблем, чупи се една пружина в ГНП и там още нещо. На специализираните сервизи за дизели този проблем е познат достатъчно - оправя се обаче в зависимост от пораженията по самата помпа - така че дерзай и пиши после какво е станало !
И внимавай кой ще и е "майсторът", че майстори много.....
4motion Wrote:И внимавай кой ще и е "майсторът", че майстори много.....

Абсолютно !
Ще ходя на майстор ,но ме насочете някъде в бгурас !
Pages: 1 2