Волво Клуб - България

Full Version: Ковани бутала ???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
здравейте,въпросът ми е следния.ковани ли са буталата на 1.7т или са обикновенни.
RENAULT 1.7 Wrote:здравейте,въпросът ми е следния.ковани ли са буталата на 1.7т или са обикновенни.
Не колега. Не са ковани. Но в ebay.co.uk може и да си намериш. Но струва ли си инвестицията? Визирам стар двигател, доста ограничен от към туниниг, или по точно трябва мноооого неща да смениш, а накрая се оказва че скоростите издъхват, па те и така са си скапани. Аз съм с В18Е чистият двигател на рено. Само две години са го слагали. Без ламда, без дебитомер, само температура на в-ха и водата, датчик на хол, налягане на маслото, положение на дросела. и това е!
стандартния мар и СО потенциометър. 109 коня напълно достатъчни и много по пъргав от В18ЕР, Б18F, Б18FP. Вярно турбото е 120 и с нова турбуна да го направиш 140 ама до там. Идват други проблеми. Така че за мен всякакъв ъпгрейд по двигателя е неоснователен за този модел. Подготвям един проект за 440 и се надявам скоро да има развитие, но той ще включва само подобрение на ходовата част защото на мен проблема ми е стабилността.
Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Smile Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)
divia Wrote:Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Smile Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)
Моля те недей да считаш поста ми за заяждане, но ти къде си видял или прочел по форумите 200 коня 4-ка?
Стана ми интересно. Забравил си да добавиш споРен филтър и изолирани колектори. Чакай защо ти трябва нови изпускателни колектори? При нас те са с еднаква дължина (сравнително) и са метални, и с чисти заварки. Аааа да не си имал впредвид ново задно гърне под генерация? Аз в момента карам без крайната пишка на гърнето и дупката е около Ф80 изпадна ми и мрежата и ватата от вътре ама не върви повече. За мен и това е спорно. Остана и нови инжектори да добавим от там и комп че нашият не може да се пипа (поне моят е сименс за джетроника признавам си незнам) и какво стана? То нищо не остана. И е под сериозен въпрос скоростите и буталата дали ще издържат....
мерси за инфото,макар че вашите двигатели по абривиатура нищо не ми говорят.мен ме интересуваше само това за буталата.карам рено 5 1.7 пълна инж. 95 кончета,и мисля да инплантирам един такъв мотор на рендака да се постресне от към вървеж.незнам какви са вашите скоростни кутий но съм карал R5 1.7T с надуто фабрично турбо на 1.3 и със скоростна кутия от R5 с мотор 1.1 което и 45 коня.кутията издържа но проблем е съединителя.така ,че тоя мотор си е идеален за тунинг а и аз съм 750кг разликата е огромна в сравнение с едно VOLVO 440-460.
yogi479 Wrote:
divia Wrote:Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Smile Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)
Моля те недей да считаш поста ми за заяждане, но ти къде си видял или прочел по форумите 200 коня 4-ка?
Стана ми интересно. Забравил си да добавиш споРен филтър и изолирани колектори. Чакай защо ти трябва нови изпускателни колектори? При нас те са с еднаква дължина (сравнително) и са метални, и с чисти заварки. Аааа да не си имал впредвид ново задно гърне под генерация? Аз в момента карам без крайната пишка на гърнето и дупката е около Ф80 изпадна ми и мрежата и ватата от вътре ама не върви повече. За мен и това е спорно. Остана и нови инжектори да добавим от там и комп че нашият не може да се пипа (поне моят е сименс за джетроника признавам си незнам) и какво стана? То нищо не остана. И е под сериозен въпрос скоростите и буталата дали ще издържат....

За да сложиш Т25 турбо ще ти трябват нови колектори. Тези стандартние са малки(с малко сечение). Изолирането се прави за да бъде изравнена скоростта на изходящите газове и съответното по-бързо развъртане на турбината, както и да се намали температурата в коша. Спортен филтър е задължителен и то по възможност гъба, защото просто няма да стига въздуха от стандартната кутия. Изолирането му от топъл въздух е безмислено, имаш кулер за тази цел(не е като при атмосферките). Под генерация имам в предвид цялата ауспухова с-ма след турбото - даунпайп и тръбите назад. Като за този сетъп е нужна според мен 76мм генерация само с крайно гърне, проходно. Новите инжектори са задължителни , защото точно от обедняване можеш да счупиш мотора. Компа на турбото си се пипа без грижа , ноо дава фира над 0.9 бара. Така , че заместването му се подразбира , ако се гонят по-сериозни резултати.
До другия колега: преди няколко месеца сложихме в Рено 5 мотор от Клио Уилиамс (2.0 16 150 коня). Мога да ти кажа , че дори и със сток мотор колата не влиза в пътя, много е лека. Сега се слагат валове и дросели. Целта е над 200 коня атмосферни и 9000 оборота. Ако искаш 1.7 турбо от Волво виж в YouTube има доста клипове. Но според мен 200 коня с турбо на това купе са абсолютно безмислени. Слагай 1,7 турбо с чип и си свиркай 8)
няма нужда да гледам клипчета.споменх че съм карал рено 5 1.7т момчето си я е надуло на 1бар само е словил скорости от рено с 1.1 мотор.всичко си издържа и няма проблеми.