Волво Клуб - България

Full Version: Губи масло
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Хвърля като изоглавена от маслената помпа.Точно от къде не се вижда.
Абе помагайте че работата отива на зле.
:minigun:
Колата е тази от подписа ми 94 набор.
nikistk тя маслената помпа не се вижда. 8)
Напиши си технически грамотно въпроса, за да получиш грамотен отговор.
Благодаря за отговора благодаря и на тези които не са отговорили.
Явно никой не се е занимавал с такъв проблем.
Темата е за триене.
nikistk Wrote:Хвърля като изоглавена от маслената помпа.Точно от къде не се вижда.
Абе помагайте че работата отива на зле.
:minigun:
Колата е тази от подписа ми 94 набор.

най често теча на масло е от семерината на коляновия вал -откъм съединителя -трудно се сменя ,защото се налага да се сваля скоростна кутия и маховика ...не личи точно от къде тече ,защото целия картер става мазен и се стича от където си иска а при движение се завихря и става ..мазало
Да ама не е от семерините.Има един отдушник точно над маслената помпа /всъщност над привода
на помпата от ангренажа/ и хвърля от там.
Мисля че реших проблема с почистване.Тече испитателен срок. Smile
nikistk Wrote:Хвърля като изоглавена от маслената помпа.Точно от къде не се вижда.
Абе помагайте че работата отива на зле.
:minigun:
Колата е тази от подписа ми 94 набор.

Ако проблемът не е от датчика, който влиза в помпата. то проблемът е в гарнитурата на капака на маслената помпа. За съжаление смяната е трудничка, защото самата маслена помпа е на неудобно място с труден достъп и трябва да се свали пистовия ремък, капака на агренажа и самия агренаж...
nikistk Wrote:Да ама не е от семерините.Има един отдушник точно над маслената помпа /всъщност над привода
на помпата от ангренажа/ и хвърля от там.
Мисля че реших проблема с почистване.Тече испитателен срок. Smile

Това няма как да е отдушник - там влиза датчика за налягане на маслото, който при теб явно не е пъхнат. Лампата за маслото свети ли, как се държи?
Недей моля те това са елементарни работи.
От датчик до отдушник мисля че има сериозна разлика.
Без лоши чувства. Smile

П.П.:Двигателя ми е B18U103 Smile
Външно прилича на другите двигатели но явно конструкторите са
направили доста промени.
Ще опитам да направя снимка на мястото но по късно. Smile
nikistk Wrote:Недей моля те това са елементарни работи.
От датчик до отдушник мисля че има сериозна разлика.
Без лоши чувства. Smile

П.П.:Двигателя ми е B18U103 Smile
Външно прилича на другите двигатели но явно конструкторите са
направили доста промени.
Ще опитам да направя снимка на мястото но по късно. Smile


Добре, направи снимки!

На B18KP датчика влиза през гумен маншон в помпата, не е на резба, просто се пъхва в отвора.
Няма логика да има отдушник на помпата, там е високо налягане на маслото, за да се осигури безпроблемното транспортиране на маслото по магистралите и мазането. Отдушник има само за картерните газове и доколкото ми е известно, той е отпред на двигателя.