Волво Клуб - България

Full Version: Питане за В40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте. от доста време наблюдавам вашия форум и честно казано съм доста впечатлен. става въпрос за това, че искам да си вземам нова кола. не че сегашната не ми върши работа, но просто искам да е Волво. Много ми харесаха В40 и В50, но за тях нема пари. Интересува ме как са дизеловите агрегати. разбрах, че има и от рено и от форд. какви са основните проблеми? да не се окаже, че като при рено лагуна турбината на турбото сдава багажа и после се дават 2 бона за нова.... Confusedhock: Confusedhock: като ходова част да споделите мнение, какво се чупи най-често и колко струва. облужването също горе-доло колко върви. аз с моето рендаче смяна на масла филтри отивам до макс 80лв. тук четох на една тема, че маслото само 150лв. тогава се питам колко ще е смяна на ангренаж :lol: :lol: :lol: харесал съм си ето такъв модел <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11294828530940232&avto=Volvo_V40" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... =Volvo_V40</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01289807539685959&avto=Volvo_V40" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... =Volvo_V40</a><!-- m --> нормални ли са като цени? също горе-долу колко среден разход имат, че с тия горива сега.... благодаря предварително Smile
Който се плаши от вълци не ходи в гората. Никой не може да ти каже дали турбината няма да сдаде багажа - това зависи най-вече от предишния собственик. Маслото е 5 литра, има и за 40, има и за 800 лева. Подръжката на Волво не е скъпа въпреки слуховете за обратното.

Окачването е здраво и евтино. Разхода е дъвкан в много теми.
Благодаря за мнението. абе защото всеки се опитва да ме убеждава, че волвото било скъпо във всяко едно отношение. ест, че ако предния е бил душманин ще е кошница. въпросът беше, че при дизеловите агрегати на лагуна на 2л. дават много проблеми. този е 1,9 но не знам дали е на рено или форд. иначе за комфорт, качество, стабилност, според мен нито БМВ Мерцедес и тн е могат да ги доближат в този клас. затова искам сигурна и комфортна кола. все пак карам рено и знам какво е да ти боледува колата :gib: :gib:
Дали ще си купиш кола с евтини части, които се сменят на 5000км или кола със скъпи части, които се сменят на 50000км, финансово е все тая. Разликата е в надеждността. Ангренажен ремък с ролки тук, в Холандия, на мен ми излезе 150€. За турбото ти казаха, окачването е здраво, а разходът е такъв, какъвто си го направиш. В София съм минавал 650км с един резервоар дизелово гориво, тук миналата седмица успях да мина 500 с половин резервоар.

Иначе, всяка кола се грижи за собственика си така, както той се грижи за нея.

ПП: Един съвет от мен. НЕ купувай 10-годишен автомобил с дизелов агрегат, ако пише че е на 130хил.км. :!: Никой не си купува такава кола, за да я държи в гаража. Нормален пробег за европейските държави е поне по 20-30хил.км. годишно. Успех с избора.

ПП2: Стига си я мислил тая турбина. Моят мотор е Рено, предполагам (не съм сигурен), че и твоят - само дето е с common rail, а моят с помпа-дюза. И най-читавия двигател може да ти дава много проблеми, ако не уцелиш пазена кола. И най-големия боклук може да те вози до живот, ако се грижиш за него.
airfan Wrote:Благодаря за мнението. абе защото всеки се опитва да ме убеждава, че волвото било скъпо във всяко едно отношение. ест, че ако предния е бил душманин ще е кошница. въпросът беше, че при дизеловите агрегати на лагуна на 2л. дават много проблеми. този е 1,9 но не знам дали е на рено или форд. иначе за комфорт, качество, стабилност, според мен нито БМВ Мерцедес и тн е могат да ги доближат в този клас. затова искам сигурна и комфортна кола. все пак карам рено и знам какво е да ти боледува колата :gib: :gib:


Дизеловият двигател, който се монтира на Волво С/В 40 първо поколение Е НА РЕНО!
Относно поддръжката - наистина е приемлива на тези коли говоря за ниския клас Волво-, а именно серия 40.
Добри коли.
Надеждни ,сигурни, но им липсва стил и тежкарска визия, каквато има Ауди, БМВ и Мерцедес.
Двигателя си е на Рено, но има разлика между двигател монтиран в Рено и двигател поръчан от Волво за монтаж във Волво. Повечето проблеми на рено идват от скапани кабелни конектори и липсата на комуникация между проектантите на отделните системи. При волво нещата са доста по мислени.

Мисля, че най-плашещето в тези коли е съединителя - все някога се налага да се смени, а си е скъп.
tonter Wrote:ПП2: Стига си я мислил тая турбина. Моят мотор е Рено, предполагам (не съм сигурен), че и твоят - само дето е с common rail, а моят с помпа-дюза.
Волво с горивна система помпа-дюза няма.
airfan купувай смело, че не останаха Волва по улиците.
MMM Wrote:
tonter Wrote:ПП2: Стига си я мислил тая турбина. Моят мотор е Рено, предполагам (не съм сигурен), че и твоят - само дето е с common rail, а моят с помпа-дюза.
Волво с горивна система помпа-дюза няма.
airfan купувай смело, че не останаха Волва по улиците.


Смех..... :lol: :wink:
Не беше ли ти МММ, който мразеше Волво?
Razsipnik ще ме изключат от форума заради теб. 8)
MMM Wrote:Razsipnik ще ме изключат от форума заради теб. 8)
Не бе колега, останах с впечатлението за негативизъм от твоя страна към С 40 конкретно.
Pages: 1 2