Волво Клуб - България

Full Version: Маслена помпа задвижване
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, предполагам маслената помпа се задвижва от някой ремък, въпросът е от кой?

Историята е, че ми смениха всички рмъци по колата и масло. след 2-3 седмици при опит да тръгна от бензиносанцията лампата за маслото свети, уреда за налягане сочи 0. Гася, форсирам - нищо. Някакъв нов шум се появи за малко и толкова. След време 10 мин - паля - всичко е наред. Какво може да е това.
Ето схема на задвижването:
[attachment=7639]
Почти разбирам схемата Smile Ако няма ремък става съвсем странно как така ту няма налягане ту има. За сега няма да се сърдя на сервиза....за сега. Поне докато не разбера какво става.
Маслената помпа се задвижва от агренажен ремък, агренажно колело или агренажна верига!
Не ми е известно да има двигател, при който това да става по друг начин!!!
dango_ Wrote:Маслената помпа принципно не се задвижва с ремък...поне аз не знам за двигател с ремъчно задвижвана маслена помпа.
Ето в случая какво е задвижването:
[ATTACHMENT NOT FOUND]


Елемент 3 е зъбното колело, в което се зацепват зъбите на агренажния ремък!
Абсолютно !
В този мотор задвижването идва от ангренажния ремък !
В голяма част от широкоразпространените мотори, например Fiat, Opel, Saab, Honda, Mazda, Mitsubishi и други маслената помпа обаче е "нахлузена" на коляновия вал и се здвижва директно от него, посредством една двуграмна или шестограмна повърхност в началото на вала.
Т.е. да разбирам, че ремъка не е сложен като хората.....ще ги взривя!
llelloo Wrote:Т.е. да разбирам, че ремъка не е сложен като хората.....ще ги взривя!

То ако не е работила маслената помпа, а двигателят е работил, има голяма вероятност да има съсипани лагери и повърхности на коляновия вал и нещата отиват към основен ремонт...

Какво разбираш под уреда за масло показва 0?
Доколкото знам при 400 серията има само лапма за маслото, която свети, ако нещо не е наред (ниско или прекалено високо налягане на маслото).
PeterPan, прав си!
Не се изразих правилно, за което се извинявам на колегата за подвеждащата информация. Друга ми беше мисълта, но с Мевдо вече сте я разяснили. :wink:
Двигателя е б18фт с турбо и има и датчик за налягането на маслото не само лампа.
Днес не е светило нищо. Странна работа...