Волво Клуб - България

Full Version: Проблеми след смяна на ангренажен ремък
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Поздрави на всички. Очаквам мнения за решаване на проблема. Преди няколко дена смених ангренажен ремък и ролки целият комплект в МП. Взех си колата доволен от изминалата операция. Но на следващата сутрин започнаха проблемите. Ето ги симптомите. Искам да поясна че преди това независимо от външната температура колата палеше веднага. На следващата сутрин колата не запали веднага.Закашля се 2-3 пъти от зад излиза бял пушек като че ли паля автобус.След 3 то стартиране изведнъж заработва нормално. Веднага я върнах в МП но вече 4 ден специалистите от сервиза не могат да разберат каква е причинита.Уверяват ме че центровката е перфектна, свещите работели , няма изгоряла но колата пали много трудно.Незнам дали е съвпадение но е факт че при минусови температури пали от ряз, но ако темпратурата е около 4-5 градуса почва да кашля. Тази сутрин беше -2 запали веднага. сега отивам пак в МП да я оставям. Моля ви ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели.
Имахме подобен проблем с брат ми след смяна на ангренажен ремък на неговата кола. След смяната трудно пали, ту работи нормално, ту се стресе и няма мощност. Сваляхме, слагахме ремък, разглобявахме какво ли не. Накрая се оказаха кабели за свещи. Заради смяната ги бяхме разкачили да не се пречкат и явно толкова живот им е бил останал.
прочети в секция Дизел съм писъл много по този проблем.
набързо. Дефектно зъбно колело на агренажа, неправилна центровка на помпата, оправиха си го и сега вече 3 г всичко е ток и жици
jijo99 Wrote:прочети в секция Дизел съм писъл много по този проблем.
набързо. Дефектно зъбно колело на агренажа, неправилна центровка на помпата, оправиха си го и сега вече 3 г всичко е ток и жици

И така колеги най накрая проблема е решен. Благодарение съвета на Доко, ( Доко благодаря ти още веднъж ) закарах колата в Стара Загора в сервиз Бош до дома на инвалида. Хората бяха много внимателни отзивчиви. За около 2-3 часа я изкараха с пълна центровка. Сега пали без проблем, независимо от температурата. Направиха ми диагностика на компа пред мен преди центровката и трябва да ви кажа че работата беше трагедия. те също недоумяваха как може да бъде настроена така и то от специалисти в мото пфое който е и фирмен сервиз. Забравих да кажа даже ми свалиха разхода. Върви като бясна. Много съм доволен.

Две думи и до Роби от МПФ. Не искам да обиждам никой но след такава случка не мога да кажа нищо добро за колегите от МПФ в Бургас.
- Роби ти си добър професионалист и най вероятно всички твои колеги от София. Може би трябва за по едри работи да се ходи до София. Но всеки на мое място би се афектирал от такава случка.
Те такава реклама на сервиза на Стоян никой не беше правил,но трябва да потвъдя думите на колегата.Всичко което е казал е абсолютно вярно. Лично аз познавам Стоян от доста години и смея да твърдя че е уникален в много отношения, а и разбира не само от дизели,лично аз бях свидетел как се справи с бензинов автомобил с карбуратор на почти 30г, какъвто не беше виждал преди Wink .Въпросния сервиз на Бош е специализиран за съвременни дизелови автомобили.