Волво Клуб - България

Full Version: Трудно изключване от 2-ра скорост, не винаги
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги,

Искам да ви питам дали знаете каква може да е причината за затруднено изключване от 2-ра и понякога от 3-та скорост. Обикновено изключват нормално, но от известно време има случаи, когато не искат да изключат. При повторен опит изключват. Не се случва често, но ми се иска да разбера от какво е. С включването им няма проблем, единствено при включване на задна се чува хъркане. Провериха маслото на скоростната кутия и казаха, че е добре, и като ниво, и като качество. Било леко метализирано, но без стружки, казаха, че състоянието му е добро. Преди два-три месеца беше сменен съединителя и не зная дали няма връзка с него. Така че ще съм ви благодарен, ако ме насочите към решение на проблема. Между другото, отпред вляво понякога се чува тропане, основно при потегляне, което майсторите не можаха да установят от какво е. Имало мек тампон на двигателя (или скоростната кутия, не знам), но още не бил за смяна. Да не би да има връзка с това?
Floyyd Wrote:Здравейте, колеги,

Искам да ви питам дали знаете каква може да е причината за затруднено изключване от 2-ра и понякога от 3-та скорост. Обикновено изключват нормално, но от известно време има случаи, когато не искат да изключат. При повторен опит изключват. Не се случва често, но ми се иска да разбера от какво е. С включването им няма проблем, единствено при включване на задна се чува хъркане. Провериха маслото на скоростната кутия и казаха, че е добре, и като ниво, и като качество. Било леко метализирано, но без стружки, казаха, че състоянието му е добро. Преди два-три месеца беше сменен съединителя и не зная дали няма връзка с него. Така че ще съм ви благодарен, ако ме насочите към решение на проблема. Между другото, отпред вляво понякога се чува тропане, основно при потегляне, което майсторите не можаха да установят от какво е. Имало мек тампон на двигателя (или скоростната кутия, не знам), но още не бил за смяна. Да не би да има връзка с това?

мисля ,че първо трябва да се регулира съединителя и тогава да търсиш друга причина,която може да е в лостовата система от скоростния лост до самата кутия или в самия скоростен лост
Благодаря за мнението! Ще пробвам първо със съединителя, и ако не се оправи, ще огледам лостовете.
Мен силно ме съмнява да е от лостовата система.