Волво Клуб - България

Full Version: Търся мнение за Volvo V70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Стар любител и почитател на Volvo съм, но съм карал до сега Opel. Предлагат ми Volvo V70, бензин, 2003 декември на 470 000 км. със заводска уредба за метан. Такси.
Прочетох каквото можах да намеря за модела.
Върху какво да се съсредоточа да проверявам и какво може да ме изненада този автомобил на тези километри?
Благодаря ви съвета и помощта.
Kaто се има предвид че е бакшишка кола очаквай изненади от всякъде.Ти какво очакваш от автомобил на толкова км?Вземи я само ако ти я подарят и я продай на части ама едва ли има нещо сгодно по нея.Съвет от мен бегай надалеч от тази кола!
470 000 км?Множко ми се струват!На тези километри всичко може да те изненада!!!Шансът да ти се чупи честичко на тези километри също е голям!Пък и такси :roll: Вероятно и на метан е карана доста дълго време :? Такава покупка ми се струва доста рискова!Аз бих ти препоръчал да я закараш в добър сервиз, за да направят пълна инспекция на колата :!: :!: :!: Пък после ти си преценявай, за какво ще ти трябва автомобила, дали ще те устройва цената+евентуалните разходи по нея!
Лично аз за такава кола, на тези километри, повече от 1000-ка не бих дал та какво ще да е
За бензинова кола на толкова километри си е риск... Дизел на тия километри по- бива. Повече държат, ама бензин.
Не че нашите , дето ги купуваме от автокъщи уж на по 140 000 км са на по- малко от 350 000. Само погледнете обявите в Холандия и Германия за коли 1997-2000г. Една кола няма на по- малко от 250 000 км. А за моята съм сигурен, че като я взех беше на поне 400 000 км. Нищо че на километража пишеше 147 000. Поне брат ми като купи от Холандия неговата С40 1,9ТД 1998г. на километража си пишеше реалните 327 000 км. Ама двигателят пак не пипа маслото. И при двама ни. Smile Така че , въпрос на късмет.
Аз със сигурност няма да я купя тази бакшишка кола.Както казват колегите очаквай доста изненади Big Grin Big Grin Big Grin.Пък и сам можеш да си направиш извод като се огледаш около теб и видиш на какво мязат такситата и как се карат.
Зависи от бакшиша, който я е карал. Аз като гледам холандските таксита - с удоволствие бих си купил такова на 400 хилядарки, ако е на достатъчно хубава цена Big Grin Например баща ми има един Ситроен Берлинго, купен лично от него през март 99-та. Той е на 300хил.км., до последния навити в България. Като техническо състояние и часове работа на двигателя той е много, много по-зле от едно холандско такси на 400-500 хиляди. И въпреки това още си го юрка по дупките Wink

Но да - в крайна сметка километрите не са толкова от значение, колкото от това как е карано. Един познат сърбин (женен за българка и пътуващ постоянно) до скоро караше Пасат от средата на 80-те. В началото го е карал като международно такси, след това само Сърбия - България. С бензинов мотор 1.6 карбуратор колата му отиде в заслужена пенсия на близо 2 милиона километра.

Иначе в Холандията се срещат и коли на по под 250 от това време - моята е от 98-ма и беше на 220 като я взех. Но пък струваше с около 50% над пазарната цена за модела Wink

Така че, пак казвам - зависи как е карана колата и каква й е цената! Най-добре - в сервиз и "пълен технически преглед" в истинския смисъл на думата.
аз съм с дизеловия вариант (2,5 тди) на 410 000 км. и проблеми с двигателя не съм имал.