Волво Клуб - България

Full Version: За скоростните кутий на с/в40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Абе викам да пустна една тема за скоростните кутий на с/в40 ,понеже гледах мнения че скоростните кутий били калпави и спъвали мотора и ми е много интересно дали скоростните кутий на 1.6 и 1.8 са еднакви и на 2.0 и 2.0т и 2.0Т4 дали също са еднакви ?
Мисля че инфото ще е полезно 1-во ако някой счупи кутия и се чуди дали за 1.8 става от 1.6 и т.н.т
2-ро с цел силов тунинг мене конкратно ме вълнуава дали на 2.0 и 2.0т и 2.0Т4 са еднакви :?:
А още по конкретно дали моята скоростна кутия от двигател 2.0 става за 2.0Т4 ?
от 2-ка турбо 160 коня не става на Т4 колега, в смисъл като предавателни числа, може би само като корпус-капак, не дай си Боже да счупи човек M56H, M56H не е като M56, а и не се споделя информация за самите скорости, аз лично не съм намерил такава, много хора ползват скорости от 850-ките, а за M90 се говори, че са най-здравите скорости на волво, щом като ги слагат и на S40-ки..., един познат счупи M56H - да не ти казвам, че пазарлъкът по моргите е страшен и в София не може да се намери почти никъде
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325</a><!-- m -->
Не са еднакви...или поне като предавателни отношения. Още повече на 2.0Т и Т4 не са с лостова система, а с жила, задна е срещу 5-та и съединителите са различни. И мен ме вълнува дали са взаимозаменяеми (като монтаж)...че нещо ми се върти из главата.... Big Grin Ето това намерих като информация (обаче 2-ра на М5Р нещо не ми вдъхва доверие)....може да е полезна, обаче няма за турбинираните Smile
Ratio M3P M3P M5P
First 3.36:1 3.36 3.36:1
Second 1.86:1 2.05 1.26:1 - ?
Third 1.32:1 1.32 1.32:1
Fourth 0.97:1 0.97 0.97:1
Fifth 0.80:1 0.76 0.76:1
Reverse 3.55:1 3.55:1 3.55:1
Manual gearbox/final drive
M3P/4.07:1 1.6
M3P/3.9:1 1.8
M5P/4.1:1 2.0
M5P/3.44:1 1.9
да, не се сетих за тая подробност с жилата
Това може би ще помогне също...
[attachment=17374]
Интересна информация започна да се събира Smile Сега остава да разберем дали кутиите са взаимозаменяеми....или предавките... или най-малко главното предаване Smile Пък междувременно ще взема да нахвърлям едни сметки Big Grin
LeecH Wrote:Интересна информация започна да се събира Smile Сега остава да разберем дали кутиите са взаимозаменяеми....или предавките... или най-малко главното предаване Smile Пък междувременно ще взема да нахвърлям едни сметки Big Grin
Без да се зигравам много (т.е. използвах готов калкулатор) се получи това по-долу. Става дума за скоростна кутия JC5 (мисля че е по-известна като M5P) с присадено главно предаване и 5-та предавка ото M56H (игнорираме 6-та скоростSmile ). Мисля че се получава добре...от 1-ва до 4-та стават малко по-къси, но пък автомобила ускорява по-бързо, а 5-та идва по-дълга... т.е. по-висока максимална скорост и евентуално по-нисък разход на гориво. Само не знам как ще се отрази голямата разлика между 4-та и 5-та...най-вероятно ще трябва да се кара на 4-та до по-високи обороти, за да има сила мотора след това....
Остават въпросите...дали технологично може да се присадят главното предаване и 5-та скорост и кой би продал само тях Big Grin Big Grin ? (нали знаете как е по моргите... "Търся лайсна за задна д. врата..." ... "Да имаме я... върви с вратата!" Big Grin Big Grin )
Т4 и 2.0Т са взаимозаменяеми и за да ги счупиш трябва да си много калпав шофьор. 2.0Т е по-дълга кутия и е идеална за мошности над 300 коня. Т4 е по-бързата кутия. Кутиите държат много - над 500 коня и 600 нютона. Съединителя стандартно дъжи до към 300 коня. Има усилен на Закс за до към 320. Mоже да се сложи от 850 T5 R , kойто държи до към 350, но трябва да се смени маховика също с някъв от 850, който нямя демфери.
Моята и тракаше дифа още преди 5 години, а от 6 месеца ръмжи нещо и си кара. Колата е около 350 коня. Незнам как ги чупите на стандартна кола, но ще ми е любопитно да науча :lol:
Като се има в предвид, че Т4 и 1.6 са с еднакви гарнитури на главата вероятно и кутиите ще паснат на блока, но не мога да кажа със сигурност.
VolvoFan Wrote:Незнам как ги чупите на стандартна кола, но ще ми е любопитно да науча :lol:
Като се има в предвид, че Т4 и 1.6 са с еднакви гарнитури на главата вероятно и кутиите ще паснат на блока, но не мога да кажа със сигурност.

крива полуоска - резултат 2 скоростни кутии в разстояние 2-3месеца, чупи се и корпусът и двата пъти по подобен начин, при нормално потегляне пред блока, после събирай зъбни колела по улицата, по-нататък и снимки мога да кача
cjman Wrote:
VolvoFan Wrote:Незнам как ги чупите на стандартна кола, но ще ми е любопитно да науча :lol:
Като се има в предвид, че Т4 и 1.6 са с еднакви гарнитури на главата вероятно и кутиите ще паснат на блока, но не мога да кажа със сигурност.

крива полуоска - резултат 2 скоростни кутии в разстояние 2-3месеца, чупи се и корпусът и двата пъти по подобен начин, при нормално потегляне пред блока, после събирай зъбни колела по улицата, по-нататък и снимки мога да кача

:cyclopsani: А полуоската как изкривихте?
Pages: 1 2