Волво Клуб - България

Full Version: Изчезват токовете в движение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Добър ден.Проблема ми е следния:като подам рязко газ напред или назад,фаровете примигват и радиото се рестартира все едно,че съм я запалил докато е свирило.Проверих всички връзки,кабели,реленца,датчик на хол дистирбурорна капачка,кабели за свещи всичко е изрядно.Това ми го направи запърви път като сложих ксенон.Инсталирах го аз всичко точно и решавам да го пробвам на тъмно след което както си карам на 4-та подавам леко газ и всичко угасна все едно някой е извадил акумулатора в движение.Последва детонация от събралата се газ в цилиндрите и гърмеж.След като отбих отстрани проверих всичко си е ок над алтернатора като се надвесих миришеше на изгоряло помислих си,че може да е от него,но той зарежда перфектно 14.40 без фарове 14.25 с фарове.Ксенона го демонтирах защото едната крушка примигваше и ще го върна,но проблема с радиото и примигването на фаровете остана.Колата е 440 мотор Б18КП газ/бензин.
Провери си клемите на акумулатора, друго не мога да те посъветвам в момента
успех. Smile
освен клемите ,както казва колегата
провери и силовия кабел от + на акумолатора ,на около 30 см се разклонява с букси ,по спомен говоря
Клемите на акумулатора са чисто нови едни жълти мисля,че бяха месингови.Като работи на място и ръчкам кабелите и връзките колата е 6.Явно от мърдането на мотора,нещо допира не където трябва.Възможно ли е ако имам проблем с алтернатора да ми прави тези мизерии?
veleto Wrote:Клемите на акумулатора са чисто нови едни жълти мисля,че бяха месингови.Като работи на място и ръчкам кабелите и връзките колата е 6.Явно от мърдането на мотора,нещо допира не където трябва.Възможно ли е ако имам проблем с алтернатора да ми прави тези мизерии?

щом казваш ,че зарежда в норма ,не би следвало да е проблема в него. освен по някакъв начин ако на моменти дава на късо в статора /а казваш ,че е и замирисвало / -откачи кабела които е на болта /най дебелия и червен/ и пробвай ,но го изолирай преди това,защото на него има постоянен плюс от акумолатора. така поне ще разбереш дали е от динамото
/мен лично ме съмнява да е в него проблема...
Напръсках целия кабел за маса с контактен спрей.И от последното кръгче забелязах че като си карам притриса радиото се рестартира за около 2-3 секунди и всичко си е както преди.Кабелите съм ги гледал,дистрибуторната капачка е 2-ра и пак е така.А бобината ако се бъзика нещо? Схемата на тая кола е елементарна няма компютри датчици,но къде ли е проблема?
Установих проблема.Една ламаринка дето пази стартера от двуцевката се е скъсала от една планка и се е допирала.Тя се държи и на едно болче за блока.Сега не знам дали да я слагам или да си карам така ?
veleto Wrote:Установих проблема.Една ламаринка дето пази стартера от двуцевката се е скъсала от една планка и се е допирала.Тя се държи и на едно болче за блока.Сега не знам дали да я слагам или да си карам така ?

не я слагай!
Ламаринката си има предназначение и причина да е там.
Но не е голям проблем да я няма. Smile