Волво Клуб - България
Тея са се уляли в лъжи - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Общ форум (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: На лафче (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Тея са се уляли в лъжи (/showthread.php?tid=135)



Тея са се уляли в лъжи - Efri 850 - 02-07-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autogas.dir.bg/LPGoDieselBG.htm">http://www.autogas.dir.bg/LPGoDieselBG.htm</a><!-- m -->
Тея са се уляли в лъжи срещу дизела!!


- хамлет - 02-07-2006

Да бре то баси ужаса с тия Дизели ;о)
направо кефят тия ;о) ужас дали има хора да им се връзват на приказките?

Верно че Пропан-Бутан-а е с по малка емисия на вредни газове от Дизела ама предимството там е на Бензина. Тук в Австрия почти няма газстанции, освен това дизелите са с по нисък данък поради по ниски емисии на вредни газове - Нали Австрииците са по екологията, незнам само що немат Станции или поне допреди 1г имасхе 2-3 в района на Виена ама и хората наоколо незнаеха къде са, а да не говорим че OMV е огромен завод на изхода преди Унгария близо до столицата. Бе мноо въпросителни на които аз немога да си отговоря


- yamaha-racing - 02-07-2006

Тия незнаяат какво говорат и сигурно им е нужен доктор да ги прегледа.Тия не отчитат съсипването на цялата инжекциона система и средствата нужни за въстановяването и.


- merck_440_1.8mi - 02-07-2006

Абе не е баш така както го представяте,хората говорят за последната дума на инженерната мисъл в областа на газта - системата е от рода на 5000лв ,а вие говорите за съсипването на инжекционната система. Нали ако нещо се съсипваше ,то тогава производителите нямаше да посочват Виали като единственния възможен вариянт за газифициране на автомобила+запазване на гаранцията.
Според мен сте се объркали имайки впечатления от проблемите на автомобилните газови уредби,поставяни масово в БГ,докато хората като посочват предимствата на газта имат впредвид Виали газов инжекцион с директно впръскване на течна газ и bi-fuel автомобили,при които често компютъра за газ и бензин е 1 и същ Smile
Нкратко вие съдите за газта по системи за 500лв, а те говорят за такива от 5 000. Да не забравяме че все пак това е първата газова система,която претендира да ВДИГА мощността с 5%, както и въобще първата за която се говори за повишение...
Едит: няма да го обръщаме на спор дизел срещу газ,но е нормално да го оплюят така,все пак реално има някакви недостаъци,те просто продават газови уредби и са прекалили,нормално е така, и вие да продавате краставици няма да хвалите домати Smile
Относно живота на безиновия двигател на газ - бензина разтваря маслото и двигателя се износва по бързо,отколкото на газ,поради сещате се защо. Това че тук в БГ масово се съсипват двигатели на газ не е проблем на газта,ами на манталитета ни че най евтиното е най добро+ некадърността на голяма част от майсторите ни(не са само газаджиите де,ако бяха само те да го преживее човек) . Газта е различно гориво и е нужно системата да бъде съобразена с особенностите му - например газта гори по бавно от бензина,затова се нуждае от пипане на предварението за да се подаде по рано искрата и горивото да изгори "ефективно' а не да прогаря клапани и да пръска колектори и кутия на въздушен филтър. Изисква се също като бензина горивната смес да е оптимална и оттам да има добро изгаряне, тук просто сме си купили автомобил с инжектори и ЕКУ,които правят горивната смес оптимална, но слагаме газова уредба с турски вакуумен изпарител(койт и в завода не могат да настроят) без компютър за газта и очакваме чудеса...


- Efri 850 - 02-07-2006

Ама не са прави така да плюват пък дизела.
Те направо го утрепаха.
Плюс това дизелите нови струват от 2000 до 3000 повече от бензиновите.
Ако сметнем тая система то излиза че и бензина ще ти излезе колкото дизела. При покупка на ново.

Относно системите дали се разваля нещо незнам.
Само знам че на газ живота на бенз. дв. се съкращава - а колко също незнам.


- хамлет - 02-07-2006

merck_440_1.8mi по скоро аз съм афектиран от приказките за Дизеловите автомобили, едва ли не те са ниско качествените коли на пазара като чета писанките им. Освен това почти са го изкарали че дизела замърсява повече от Бенз-а което си е пълна инсинуация. Не се заяждам ама като гледам и как ме убеждават че видиш ли маслата на Дизелите се сменяли на 7000км в сравнение с другите дето се сменяли на 15к. еми какво да кажа ако има хора дето да четат и да вярват на тиа лъжи по лошо за тях ;о). Иначе нищо против Би фуел-а много съм за, още повече че в близко бъдеще горивото няма да се ползва вече толкова много, тези дни четох статия където Пежо и ощв някой разработват автомобил с ток и гориво и се очаква към 2009 мисля да го пуснат на пазара, ама това са други теми на разговори.

П.П.Уфф пак се улях в писане


- sss - 02-07-2006

Потупали са се по рамото... разбираемо е.

п.п. Ефри, хубав аватар! Това май не го може дизеларката?! :wink: Smile


- yamaha-racing - 02-08-2006

Доколкото прочетох от статията става въпрос за газ пропан-бутан, фабрично в автомобилите се вграждат метанови уредби и фабрично вградените уредби няамат нищо общо с слаганите после от незнаини маистори уретби.Разбира се че това е реклама ама като гледам големите автомобило производители какви дизели разработват направо ми пада шапката.


- sasho_s40 - 02-08-2006

merck_440_1.8mi си го е написал много точно всяко изречение. с риска да повторя негови мисли ще напиша и аз няколко изречения:
1 тези хора продават газови уредби и за тях е нормално да си хвалят стоката и е естествено да изтъкват недостатъци на чуждото ( Това за вредните емисии наистина си е лъжа )
2 новите дизели са си перфектни машини ( това за шума също е лъжа )
3 така наречените масови уредби за по 300-400лв + некадърни "майстори-газджии" и "майстори" по принцип създават много неприятности и носят лоша слава на газовите уредби - едно алтернативно и по-евтино от бензина гориво
4 технологията на газовия инжекцион няма нищо общо с обикновената газова уредба освен горивото газ както технологията на бензиновия инжекцион няма нищо общо с карбураторите освен горивото бензин
5 автомобилостроителните компании които мислят за своето бъдеще разработват агрегати с алтернативна енергия - водород, ток,газ и какви ли не комбинации, работещи както на досегашния принцип на двигателите с вътрешно горене така и с горивни клетки, има калкви ли не комбинации.
6 нефта скоро ще намалее а иконимиката гълта все повече горива, цените се вдигат - тогава се търси по-икономичен и работещ с по-евтино гориво мотор

постоянно има спорове на тази тема които сматам за излишни и глупави и всички се въртят с едни и същи доводи до безкрай. като с кокошката и яйцето.
дизела смърди и трака - да ама газта съсипва мотора и пак смърди - да ама дизела е с по-скъпа поддръжка - ама как не не е вярно тези на газ са с по-скъпа поддръжка - дизела не може да се набира - т па на газ пада мощноста и още по-малко се набира - аз ще кажа на бате - аз пък на вуйчо. уууу ооо . идете в дира в агу и там всеки ден някой се дърля с друг на тази тема. и все някой смята и доказва кое е по-евтино и добро. все едно ако излезе че дизела е по-добре аз ще спра да се возя на газ или ако газовото решение е по-икономично дизеларите ще станат пешеходци.
първата ми лична кола беше с 1.6 дизел форд 88г - никакви проблеми с мотора 3г 40000км ( от 160000 до 200000 на ужким ) - доволен съм, втората беше нова 1.9 сди фолксваген 2000г 5г 200000км ( 0 до 200000 истински ) никакъв проблем - доволен съм. сега имам бениново волво 2.0 на 200000 и съм сложил газов инжекцион за да ми е по-евтино горивото засега няма проблеми . ако ми беше харесала дизелова кола щях да си я взема без да се притеснявам.

не се връзвайте на глупости а си карайте готините волва на