The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Лоша прогноза за бъдещето на марката - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Общ форум (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Volvo в глобалната Мрежа (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=31) +--- Thread: Лоша прогноза за бъдещето на марката (/showthread.php?tid=17321) Pages:
1
2
|
Лоша прогноза за бъдещето на марката - mirizlivpor - 09-17-2013 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fool.com/investing/general/2013/09/16/3-car-brands-that-may-disappear-before-2020.aspx">http://www.fool.com/investing/general/2 ... -2020.aspx</a><!-- m --> Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - Ev-V50 - 09-17-2013 Тъжна картинка, резултат на тотално неадекватна политика и малоумни решения на компанията в С. Америка.Имаха някакъв директор, който за щастие уволниха, дето твърдеше, че Волво се ориентира към младите хора.Ама как само се ориентира към младите хора - с прекратяване на производството на моделите с младежко излъчване :? Спряха Ц30, Ц70, С40 и се мъчат да спечелят клиенти сред младите с модели, като С80, ХЦ70 и ХЦ 90?!?Да, ама не!Младите искат модели със свежо излъчване и много темперамент, а не семейни автомобили, които да събират много багаж и да са удобни за дълъг път. Единственият към момента модел на марката, който би се харесал на младите(новото В40) не се предлага тук.Резултат - почти не виждам млади хора да карат Волво.Предлагат страхотни концепти, но те типично за Волво в последните години си остават само концепти и никога не влизат в производство.И докато Волво спят, Мерцедес, Ауди и БМВ им крадат клиентите с бързи темпове.Тъжно, но факт Дано все пак се вразумят и успеят да си възвърнат позиции?! Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - mirizlivpor - 09-27-2013 И още едно доказателство подкрепено с реални данни ... като че ли ще е по-добре за марката да се махне за известно време от американския пазар и да се върне с нови и свежи идеи. <!-- m --><a class="postlink" href="http://finance.yahoo.com/news/cars-americans-not-want-buy-104000715.html">http://finance.yahoo.com/news/cars-amer ... 00715.html</a><!-- m --> Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - bell - 09-27-2013 Цена в USA на ХС 90 - 39700 USD или около 59 000 лв. при сегашен курс. Цена в Мотопфое на базов модел ХС90 - 86 590 лв. Че то в Щатско ако пуснат колите с БГ цени ще превърнат хамериканците в най-върлите колоездачи!!! Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - mirizlivpor - 10-02-2013 Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби. Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - bell - 10-02-2013 mirizlivpor Wrote:Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби. Искаш да кажеш, че МП умишлено държи високи цени за да държи оборота в ниските честоти?! но то това не е валидно само за колите - кредитни лихви на запад от нас около 3-4 %, дъщерните им офиси ни пердашат тройно и четворно .. жалка работа сме! Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - JMI - 10-02-2013 Такива са фактите, за съжаление в България нищо не е както трябва! А марката Волво се продава добре в Америка и ще се продава добре. Тези притеснения са неоснователни!!! Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - iasku - 10-03-2013 Марката Волво като цяло още се репозиционира на американския пазар. Но в момента май китайския им е по-приоритетен. Иначе първата новина беше излязла преди да обявят, че и V60 отива при американците, модел който има индикации, че е по-търсен там. Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - JMI - 10-03-2013 Американците обичат Волво много и няма да се разделят с него! Може да ограничат моделите, които се продават, но марката ще има силни позиции в Щатите. Re: Лоша прогноза за бъдещето на марката - JMI - 10-03-2013 bell Wrote:mirizlivpor Wrote:Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби. Нещата в България са такива, защото ако сметнете броя на продадените нови Волва и ги сравните само с един щат на Америка, ще си отговорите на въпроса, защо цените са такива в България! В Щатите и в Западна Европа продавачите правят пари от подръжката и продажба на части! Почти няма печалби от продажбата на нова кола! |