Волво Клуб - България
Volvo минава на 3 цилиндъра - Версия за принтиране

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Форум: Общ форум (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Форум: Volvo в глобалната Мрежа (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Тема: Volvo минава на 3 цилиндъра (/showthread.php?tid=17410)

Страници: 1 2


Volvo минава на 3 цилиндъра - mudancho - 09-27-2013

<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20654-volvo-minava-na-3-cilindyra/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... cilindyra/</a><!-- m -->

От 5,щяха на 4,сега пък на 3... Sad


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - tortomanin - 09-27-2013

Традициите не са каквото бяха... Но не виждам фирма, към която ще се преориентираме. Всички са тръгнали да правят пренавити еднодневки. Ще поживеем, ще видим.


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - JMI - 09-27-2013

Аз не мисля така! Много глупости се изписват малко неща се случват, а тези специално от това издание си нямат хабер, какво се случва с Волво!


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - mudancho - 09-27-2013

Може и да си прав за статията,важното,че нещо се случва и има развитие и се работи,нещата не са в застой .Въпрос на време е и при тях да има downsizing. Според мен избиха рибата във Франкфурт с концепта ,сега дано и да направят добри 3 и 4-цилинрови двигатели,които да са надеждни. Wink


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - dobringeorgiev - 03-26-2014

Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - Spurs - 03-26-2014

Както знаете 1.0 л. 3-цилиндров двигател на Форд две години вече е и двигател на годината. На там вървят и всички производители. Аз лично не бих си взел кола с малък и напомпан много натоварен двигател. Против съм обаче и към американските грандомандщини с 6-8 литрови двигатели. Предпочитам 2.5 - 3.5 двигатели особено за среден към висок клас лимузини или SUV. Но явно "света" мисли по друг начин...


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - Dodo 155 - 03-26-2014

dobringeorgiev написа:Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
И как точно ще се опази тази околона среда като за производството на един автомобил се унищожава толкова, колко сигурно да харчи 100/100 в продължение на 1 000 000 км ... а с това консуматорско мислене и нисък ресурс, производството ще е много повече, т.е. много повече ще се замърсява!
Колко погрешно мислене имат хората ... както е за ел. автомобилите - харчат ток, който се произвежда от АЕЦ :? :roll:
Ако някой иска да произведе екологичен автомобил, тогава да го направи адски здрав, надежден, дълголетен и да работи с водороден агрегат ... всичко друго е утопия!

Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!

Та ... ако ВОЛВО иска да остане на пазара, за в бъдеще ще залага на сигурност и комфорт, а издръжливостта ще трябва да я загърбят ... иначе рискуват да фалират! Нека да излязат новите i-Art, Drive-E и с подобни маркетингови съкращения двигатели, да ги покарат малко хората, да се видят в реални условия ... пък дано да греша 8-)


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - JMI - 04-01-2014

Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - gramov - 04-01-2014

JMI написа:Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile
Е това е и моето мнение!


Re: Volvo минава на 3 цилиндъра - Spurs - 04-18-2014

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/news/review/view/13087/Volvo-pokaza-sportniya-si-hibrid-baziran-na-S60">http://www.cars.bg/news/review/view/130 ... ran-na-S60</a><!-- m --> Wink