Волво Клуб - България
D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим (/showthread.php?tid=27093)



D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - GenovD5 - 01-13-2024

Здравейте ,колеги и колежки. Нов съм във форума и пиша първата си тема. Извинявам се ,ако има дискутирана тема, но не открих.
При първи старт колата си пали и работи без никакви забележки, но като поработи известно време и аз се изгася и просто няма палене до като не мине някакво време. (час, час и нещо) Стартера върти на изруд и няма симптоми на палене. През няколко опита забелязвам ,че стрелката на оборотомера се вдига малко до около 200 оборота , аааа да запали " препуква " (мъчи се да запали) и до там.... При шофиране записва грешка " Motor rich Asizstenza " и мотора влиза в нещо като в авариен режим. Да уточня, че не ми ограничавате оборотите, а просто набирането става много мъдно. 
Има ли някакъв вариант да правя тези магарии от заплескан ЕГР клапан или проблема е някъде другаде. 
Според мен това е често явление при D5-ците ,тъй като съм слушал и други хора да се оплакват от същия проблем. Ще съм благодарен на всеки ,който подскаже каква може да му е болката.   Confused


RE: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - GenovD5 - 01-18-2024

Голяма взаимопомощ в тоя форум , защо ли си губих времето да си правя регистрация ...........


RE: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - GenovD5 - 01-22-2024

Понеже колата в момента не се кара и я препалвам от време на време- вчера е палих да поработи. Около час и 10 минути работи, изгасих я и пак запалих и така 2 пъти и не даде никакви индикации на проблема ,който съм описал. Ако някой е имал подобен проблем ,но конкретно с този модел и този мотор нека да каже. Не се крийте, не хапя. Big Grin


RE: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - j-ikata - 02-17-2024

На мен ми прилича на горивен проблем, по това което описваш. Разбира се, само гадая, без да се знае какви са записаните грешки. Най-простото нещо е запушен гор.филтър (скоро ми се случва), ако не е това, значи нещо по ГНП. От ЕГР няма вариант да не запали.


RE: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - GenovD5 - 02-17-2024

До скоро си мисслех ,че проблема се касае около ЕГР , но доста хора ми казаха, че няма как от него да ми прави такива бъзици. Ще пробвам с горивен филтър, понеже имам известни съмнения, че мястото където и сипвам не е хубава нафтата. Преди това си мислех, че проблема го прави от потапящата помпа в резервоара, понеже като стигне стрелката второ деление преди червения сектор, там и свършва нафтата. Реших, че може да има нещо и там. Действителност имаше нещо преправяно телове навръзвани ,побългаряваници... Смених я тая помпа с чисто нова афтър маркет и проблема не се реши. Преди да си тръгна от сервиза я закачихме с VIDA и показа 3 грешки: 2 в CEM ,понеже и махнах оригиналната hu650 и си сложих друга медия и си търси нейното, а третата грешка беше в ЕГР и човека ми каза ако продължи да ти забива и прави номера от него е. Явно грешна преценка на уж добър майстор в гр. Панагюрище (повечето ще се сетят, къде съм си оставял колата за сервизиране)
Та така... ще се пробва с горивния на първо време, ако няма оправия и тогава, ще взема час при Ники Добрев и само на него бих се доверил на 100% !


RE: D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим - GenovD5 - 03-04-2024

Ще помоля темата да бъде изтрита!