The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Класическите 8xx модели Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи (/showthread.php?tid=779) Pages:
1
2
|
Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи - SEAL - 08-17-2006 Здравейте, колеги! Предварително се извинявам, знам че това е дискутирано преди, но не можах да го издиря нито тук, нито в дир-а. И така, паля, тръгвам, пускам климатика - всички лампи на таблото светват, а двигателя продължава да работи. Особености: - със копчето за климатика направо може да се управлява ефекта - спирам климатика, гасят се и лампите; пускам климатика - пускат се и лампите; - понякога, със форсиране на двигателя лампите угасват; - когато са светнали лампите, сервото на волана почти не работи; Явно е нещо по тоците, но какво и къде да гледам? Ако е късо съединение някъде - чудя се да не се запаля ;-) ... Благодаря предварително за идеите Ви! Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи - SEAL - 08-17-2006 Здравейте, колеги! Предварително се извинявам, знам че това е дискутирано преди, но не можах да го издиря нито тук, нито в дир-а. И така, паля, тръгвам, пускам климатика - всички лампи на таблото светват, а двигателя продължава да работи. Особености: - със копчето за климатика направо може да се управлява ефекта - спирам климатика, гасят се и лампите; пускам климатика - пускат се и лампите; - понякога, със форсиране на двигателя лампите угасват; - когато са светнали лампите, сервото на волана почти не работи; Явно е нещо по тоците, но какво и къде да гледам? Ако е късо съединение някъде - чудя се да не се запаля ;-) ... Благодаря предварително за идеите Ви! - GT1 - 08-17-2006 Колега, SEAL . Давам ти КАТЕГОРИЧНА диагноза: СМЕНЯЙ ПИСТОВИЯ РЕМЪК ЗА КЛИМАТИКА И СЕРВОТО! Това е. :hello2: - GT1 - 08-17-2006 Колега, SEAL . Давам ти КАТЕГОРИЧНА диагноза: СМЕНЯЙ ПИСТОВИЯ РЕМЪК ЗА КЛИМАТИКА И СЕРВОТО! Това е. :hello2: - Pavko - 08-17-2006 И пожарогасителя да ти е под ръка по всяко време И най-важното, ако се запалиш гледай да успееш да махнеш клемата на акумулатура. От мен това като съвет - от тоци не разбирам и не пипам - Pavko - 08-17-2006 И пожарогасителя да ти е под ръка по всяко време И най-важното, ако се запалиш гледай да успееш да махнеш клемата на акумулатура. От мен това като съвет - от тоци не разбирам и не пипам - SEAL - 08-18-2006 Здравейте и благодаря за отговорите! Обаче пистовия ремък е сменен преди около 1000 км... Не мога да кажа марката, може да е кофти някакъв - ще го погледнат със сигурност в понеделник. Някакви други идеи (за всеки случай)? Приятни Събота и Неделя! - SEAL - 08-18-2006 Здравейте и благодаря за отговорите! Обаче пистовия ремък е сменен преди около 1000 км... Не мога да кажа марката, може да е кофти някакъв - ще го погледнат със сигурност в понеделник. Някакви други идеи (за всеки случай)? Приятни Събота и Неделя! - GT1 - 08-18-2006 Ако е нов, ТОГАВА ГО НАТЕГНИ!!! Т О В А Е ПРОБЛЕМА ТИ. Мога и да ти го обясна на ЛС, ако желаеш. :argue: - GT1 - 08-18-2006 Ако е нов, ТОГАВА ГО НАТЕГНИ!!! Т О В А Е ПРОБЛЕМА ТИ. Мога и да ти го обясна на ЛС, ако желаеш. :argue: |