The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
прекъсване на дюзите при работа на газ

#1
Първия ми симулатор едни глупаци в автомивка прецакаха с водоструйката.Купих нов след тва и преди няколко дни ми сменяха ремък,скъсали са една от свинските опашки и е паднал върху изпускателен колектор и се е поразтопил.Питанката ми е дали е възможно прекъсването работата на дюзите по друг начин или пак ще трябва да се изтръскам 50 кинта за емулатор дюзи?
П.С. От ходене по специалисти пишем тук.
Reply

#2
чакай малко че не хванах...
Имаш "тъпа" газ и искаш да прекъсваш бензиновите инжектори докато си на газ?
Или си говорим за "залъгалка" за ламбда сонда?
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Колега първо за това че газта е "тъпа" ще се съглася с теб.Особенно ако е конвенционална като моята.Всичко това наред с останалите проблеми са заради европейските ни заплати и ниските цени на бензина.Но да не се отклоняваме от темата.
Днес след обстоен оглед (външно) забелязах че е разтопена пластмасата по корпуса без видими щети по платката.При форсиране на двигателя и преминаване на газ светодиодчето си премигна което ме кара да си мисля че машинката работи.Какво ме кара да мисля че имам проблем там-преди няколко дни както си вървеше на газ изгасна естествено на кръстовище с две коли зад мен.Колегите излязаха разбрани видяха че има някъв проблем и ме бутнаха на една отбивка.Един час въртене припалва слабо на бензин без да може да се изфорсира като че ли 2 3 от малките реленца бяха залепнали и подаваше гориво само на една две дюзи.След като поизстина-си пална и си се прибрах.
Reply

#4
А случайно изпарителите ти да са с вакуумно управление? (и мембраните да са достатъчно стари за да ги заподозрем че може и да са се предали)
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Изпарителят е електрически и е със сменени преди година мембрани на Ловато.Проблемът не е в газта а при по дълъг пробег при изгасяне на двигателя не пали или запалва доста трудно затова обвиних и симулатора.Днес го разглоих и видях че няма видими поражения по платката.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)