The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo минава на 3 цилиндъра

#11
Dodo 155 Wrote:
dobringeorgiev Wrote:.........................................
........................................
Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!
.......................................................
Въх недей говори така бре, Владо!
Тъкмо поръчах една такава икономка от VAG - 1.2 MPI - 75 к.с., ама с АГУ /ми мисля и за природата :mrgreen: / и сега ще ме караш да си търся самурайския меч, че да си правя я харакири я сепуко .... :o Cry
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#12
npackoBko Wrote:
Dodo 155 Wrote:
dobringeorgiev Wrote:.........................................
........................................
Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!
.......................................................
Въх недей говори така бре, Владо!
Тъкмо поръчах една такава икономка от VAG - 1.2 MPI - 75 к.с., ама с АГУ /ми мисля и за природата :mrgreen: / и сега ще ме караш да си търся самурайския меч, че да си правя я харакири я сепуко .... :o Cry
Миро, самата истина Wink
Сам ще се убедиш, че тези "икономични" норми в книжката са ... само в книжката.
ГАЗ-та ще те спаси, все пак е 1/2 от цената на бензина.
Този феномен се наблюдава при всички производители!
Колкото е по-маломощен един мотор на дадено купе, толкова повече харчи и обратното. Затова аз лично винаги съм предпочитал по-мощни мотори, те са по-икономични при кротко каране ... колкото и странно да звучи, но е факт Wink
Друг реален пример - Октавия 1.6 дизел (105 к.с.) харчи с 1-1,5л./100 повече от 2.0 дизел (140 к.с.) при всякакви условия. На книжка - нещата са обратни :lol:
По думи на собственици на ВОЛВО с V8 мотори и тези на Т6 или редовият 6-так излиза, че V8 е по-икономичен Wink
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
Dodo 155 Wrote:редовият 6-так
Който в последните автомобили даже няма да е 6-так Big Grin и работата ще стане съвсем миш-маш
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)