The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#1
Ядосаха ме пичове едни газаджии и мисля да им покажа на всички комбинация от пръсти с преобладаващ среден.Да не се обиждат тези които с това си вадят хляба но има много идиоти сред тях.
Уредбата ще е конвенционална на 2.0 V40, тези които ще започнат да ме убеждават за ГИ от сега да се откажат.
Та да започваме,който иска може да удари едно рамо за някои въпроси като аз накрая ще мога да съм от помощ на тези които решат сами да си я монтират.
Изпарителя ми е старо Ловато който героично купих втора ръка през 2000г, след това погреба две коли и четири пъти съм му сменял оригинални комплекти мембрани и о-пръстени.Общо е навъртял само при мен около 350 000км, преди това си нямам идея но е прекрасен изпарител.
Та значи на него съм му взел нов комплект и скоро ще се прероди за нов живот.
Плочка ще се прави по колата от човек който от 15 години се занимава само с това.
Бутилката ще е нова 25л. тумбеста с евросонда.
Тръбата от бутилката до изпарителя ще е полиетилен или както се води там.Зареждачката ще е на заложеното място до капачката на резервоара.
Клапи ще има две за всеки случай на капака на въздушния филтър и една която ще си е на плочката.
Минах през пункт където узаконяват уредби и човека каза че ако си направя всичко както трябва без никакви проблеми ще ми завери паспорта и ще залепи стикерите.
До тук всичко е ясно,от зареждачката до плочката чисто по механиката няма проблем обаче остава въпроса с управлението чисто по електриките и тук ще ми трябва малко хелп.Смятам да използвам ключ на Фобос с вградени симулатори за Ламбда и прекъсване на инжекторите.И понеже мразя някой да мисли вместо мен то автоматични превключвания по обороти и температури не ми трябват, не съм толкова тъп да преценя сам дали колата ми е загряла и т.н.
И вече започват въпросите.
Някой има ли на колата си такъв ключ на Фобос и ако да то нека да сподели доволен ли е от него и правил ли му е пролеми, работи ли коректно и въобще всякакви отзиви.И въпреки че си има описание кой кабел и кой джъмпер за какво са ще е хубаво да кажете как е вързан към инсталацията,как са прекъснати инжекторите и Ламбдата,от къде е взет плюс и каквото се сетите...
Симулаторите мисля че няма смисъл да ги комвнтираме дали са нужни или не, особенно за Ламбда.Управлението на клапаните ще е паралелно и едновременно ще отварят и затварят двата-на сондата и на изпарителя като отпада естествено отделен газов клапан.
V40 B4204S '97
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)