The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 2005 проблем с динамото

#1
[Здравейте, 
имам следния проблем - динамото ми пуска постоянно 3.5 , без значение на какви обороти е колата, пусках я на диагностика.
казаха ми че е за смяна динамото, че ремонта няма да лесен, но за ново динами ми предложиха цена 450 лв. Някой сменял ли е динамо
моето е Denso 36001463 - 150A
Някой може ли да ми даде съвети някакви
Мерси предварително
   
   
Reply

#2
Здравей, колега най добре го сменяй след като е започнал да сдава багажа. Аз на моето V 50 го смених преди 2 години след като не му обърнах внимание на време умря от един път. Малко преди да умре алтернатора започна да мирише на изгорели кабели, покарах така известно време и една сутрин не можах да запаля и ми стана ясно, че умря. Купих си нов Denso, смяната не е много лесна. За да имаш достъп до алтернатора трябва да разкачиш корпуса на нафтовия филтър, но без да му откачаш тръбите за нафтата просто разглобяваш стойката която държи корпуса на филтъра и го повдигаш, можеш и да го вържеш за да не ти пречи. По сложната част е когато трябва да освободиш ремъка, сваляш предно дясно колело, сваляш подкалника и достигаш до обтяжната ролка с ключ 17 мисля, че беше, завърташ ролката и освобождаваш ремъка. Малко по сложно е да сложиш ремъка, защото свиването на ролката за да сложиш ремъка не е много лесно. Аз например свалих ролката с имбус, на самата ролка има направени отвори за да се стопира в определен градус,след като я натегнах наврях един имбус в дупката за да задържа ролката стегната и след това отново монтирах ролката, след като наместиш ремъка ще е добре да сте двама. Единия да напъне с ключа от долу ролката за да освободи имбуса, а другия да извади от горе имбуса. Дано съм помогнал с инфото. Пиши от къде си.
Reply

#3
Мерси за инфото колега, че ще се сменя е ясно, аз се чудех дали да пробвам ремонт или да вземам нов Smile 
така или иначе ще го водя някъде да го сменят вероятно ще е в В+3 , че аз нямам възможност за такива ремонти, иначе съм в София.
Reply

#4
(11-17-2020, 07:58 PM)Volvo v 50 fen Wrote: Здравей, колега най добре го сменяй след като е започнал да сдава багажа. Аз на моето V 50 2.0 HDI  го смених преди 2 години след като не му обърнах внимание на време умря от един път. Малко преди да умре алтернатора започна да мирише на изгорели кабели, покарах така известно време и една сутрин не можах да запаля и ми стана ясно, че умря. Купих си нов Denso, смяната не е много лесна. За да имаш достъп до алтернатора трябва да разкачиш корпуса на нафтовия филтър, но без да му откачаш тръбите за нафтата просто разглобяваш стойката която държи корпуса на филтъра и го повдигаш, можеш и да го вържеш за да не ти пречи. По сложната част е когато трябва да освободиш ремъка, сваляш предно дясно колело, сваляш подкалника и достигаш до обтяжната ролка с ключ 17 мисля, че беше, завърташ ролката и освобождаваш ремъка. Малко по сложно е да сложиш ремъка, защото свиването на ролката за да сложиш ремъка не е много лесно. Аз например свалих ролката с имбус, на самата ролка има направени отвори за да се стопира в определен градус,след като я натегнах наврях един имбус в дупката за да задържа ролката стегната и след това отново монтирах ролката, след като наместиш ремъка ще е добре да сте двама. Единия да напъне с ключа от долу ролката за да освободи имбуса, а другия да извади от горе имбуса. Дано съм помогнал с инфото. Пиши от къде си.

Забравих да спомена, че става въпрос за 2.0 HDI мотора. Успех!!! И пиши как са се развили нещата.
Reply

#5
Кой купува нови генератори в България? Всичко се прави, изобщо няма смисъл да се хвърлят една камара пари. Тва е дизел, ролката най вероятно е със съединител, като почне да заяжда или прави проблеми, регулатора започва да се опитва да компенсира, съответно прегаря, и приключва. В тоя случай една ролка и нов регулатор и си обратно в джаза. Нищо сложно и всеки гаражен майстор би сладвало да може да установи кво се е случило и кво да се направи. 
Моето предположение е горното и то без да съм гледал колата, но не ангажирам никого с него. Също така 2 години за нов генератор ми звучат адски малко.
Reply

#6
Колега може и да си прав за това, че повечето майстори биха ремонтирали генератора, но когато си в чужбина и не знаеш към кого точно да се обърнеш да ти го поправи, а имаш възможност да си го смениш сам си купуваш нов и си решаваш проблема. Иначе съм написал, че съм го сменил преди 2 години а не, че е издържал 2 години.
Reply

#7
забравих да спомена, че моята е Бензин, 2,4 мотор, нямам представа дали има значение.
Както и да е, гледаха го някакви "майстори" в читав сервиз и не се ангажираха с ремонт, а и аз си намеих ново AS-PL за около 300лв. с доставката +2 години гаранция, мисля да се възползвам и да не си правя експирименти дали ще го оправят старото и колко време ще работи след това. Да не е Дензо, но пък и колата не е първа младост Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)