The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ с турбо на 760 2.4 ТДИ

#21
Черния пушък идва от горивото и е мормално защото мошноста на дизеловия двигател идва в зоната на пушене.
А пушака от масло е синкав . Визможно е и за по малко време да си прецакаш турбината само трябва да я позагрееш хубаво и да я ухасиш. Когато това го направиш маслото което е по лагерите изгаря (превъща се в кокс който е твърд и абразивен )и полепва по вала и при следващото палени почва да изязда лагерите и уплътнителните пръстени .
Турбо двигателите ако си ги напъвал доста трябва преди да ги угасиш да ги оставиш около минута да поработят на празин ход за да се охлади турбината.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#22
Да винаги я оставям да поизстине турбината преди да загася. Въпроса е 4е маслото ми изчезва а като карам без турбината не из4езва и не пуши зверската чернилка. Трябва едно клип4е да ти заснема да видиш дали и при тебе е така.
Reply

#23
На гориво нагнетаталната помпа има един обогатител коти стои от горе и служи да ти пусне повече гориво като почне да надува турбото . Затова като си без турбо не пуши. А също така този обогатител се реголира.
Моята пуши само докато надуе турбото след това спира. След 0.5 бара няма пушак.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#24
И мойта е така след като продуха спира. А в тръбата от турбото към двигателя има ли масло и губи ли ти се маслото от двигателя.
Reply

#25
Има но е в границите на нормалното. Все пак от там минават и картерните газове. провери си вентилацията на картерните газове. Ако имаш прекалено много картерни газове може и да ти овличат час от маслото и да го вкарват пак в турбото и мъркучите.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#26
Картерните газове съм ги изскарал навънка да ходят а не в турбината. От турбото си духа маслото. То и при мене в тръбата няма много масло но все пак има. Като я извадя и дам газ не се вижда да издухва много. Твйта колко масло губи.
Reply

#27
Не повече от литър на 7500 . На колкото го сменям.
А да не го изхвърля от картерните газове.
Не знам защо си го направил ама не трябва да е така .
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#28
Така си беше като купих колата. Предполагам 4е наро4но са го извадили да не духа в турбото топъл въздух пък и по малко масло. Аз мисля че веднъж го сложих в турбото и нчмаше разлика пак харчеше толкова масло. Ще покарам малко пак така от утре 1000км примерно.
Reply

#29
Shubert Wrote:
amatjora Wrote:Така,
При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината...... Sad

какво искаш да кажеш с това че ти се изключва турбината..... все пак тя се върти от изгорелите газове .....
ми може нещо да се ебава"лест гате" клапана ама не съм много наясно. Smile Успех!
REDBLOCKS have more fun!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)