The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Лебедът обядва с масло май ...(740 гори масло)

#1
Колата е 740. В подписа ми пише всичката нужна информация. Значи много масло гори. Много... и имам чувството, че го гори, когато я поизпържа. Никога не я напъвам на студено.. като позагрее и са ме хванали нервите се е случвало някакво изрязване до 4 хиляди оборота. Забелязвам, че има теч от страна на дистрибуторната капачка. Там имаше ли семеринг за разпределитения вал ? Може би от него изтича. Съмнява ме и гарнитурата на капака, че е доста влажно покрай нея. То ще се установи де като сваля капака и капачката. Въпросът ми е: Не може да е турбото нали? Иначе трябваше да вади пушеци ? Под много масло се разбира поне 600-700 грама на 1000 км примерно... Отзад няма никакви пушеци та се надявам от някъде просто да изтича.. Та някой ако ми каже кога се разбира дали е от турбото ще съм му благодарен Wink
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#2
Свали мъркуча от интеркулера и му сложи един бял парсал. запали колата и я форсирай до около 3000об
з около минута. ако има много капчици масло по парцала значи е от турбото.
А също така ако не го гори а си истича от някъде трябва да става локва от доло ако няма лкова значи го изгаря.
Успех с намирането на проблема.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#3
Благодаря за съвета!
Значи разкачих маркуча на интеркулера, но в момента, в който го разкачам колата спира да работи т.е. гасне. Сложих един парцал между тръбата и кулера и за минута поддържаше 3000 оборота и не ми се стори, че парцалът е омаслен. Всъщност тръбите бяха ужасно омаслени, но това мисля, че се последствията от предишната турбина. Маслото си личи, че е старо, защото е адски лепкаво... Тази турбина е сменяна (рециклирана е в Италия) и ми е много трудно да разбера дали турбината гори маслото все още. Наистина трябва ли да пуши ? А и тази капачка на двигателя отгоре изпуска пак масло и се чудя вече какво да я правя. Бях сложил една допълнителна гума да спира теча ама виждам, че самият капак пак е омаслен.... Скоро ще проверя семеринга на дистрибуторната капачка и ще сменя уплътнението на капака. А и имам 1 въпрос. Има една тръба, при мен е алуминиева, но е като направена от алуминиева лента, но е скъсана, която върви от турбото към един отвор на въздушната кутия от долната страна. За какво служи тази алуминиева тръба ?
Благодаря! Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#4
Жоре при теб там където влиза дистрибутора в главата няма семеринг,има само една втулка(поз.43 на първата снимка) и два О-пръстена(позиции 2 и 3 на втората снимка) (на снимките). А иначе за капачката за наливане на масло,пробвай да притиснеш пластините отвътре на капачката към уплътнението,те играят роля на пружина.


Attached Files Thumbnail(s)
       
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
:wink:


Attached Files Thumbnail(s)
   
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Благодаря адски много!
Значи днес ще махна интеркулера и ще видя как е положението в него... Дано не е станал склад за масло... :X Big Grin
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#7
n0_m0r3_pa1n Wrote:Благодаря адски много!
Значи днес ще махна интеркулера и ще видя как е положението в него... Дано не е станал склад за масло... :X Big Grin

Надявам се че не е :| .Друго за което се сещам е че можеш да махнеш ангренажниите капаци и да огледаш за течове на семеринга на шайбата на коляновия вал,която е най-ниско на двигателя,също и между скоростите и мотора където пък е задния семеринг на коляновия вал.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Задния семеринг го сменихме предвидливо още когато сменяхме съединителя. Моят приятел ме посъветва така та той е на 6. В интеркулера намерих приблизително 10-15 грама масло. А и да се има на предвид, че преди година г/д бях на Пищигово и там поради напъваниците и поради това, че бях сложил малко повече масло и го хвърли през отдушника ( напълни въздушната кутия с масло, а във въздушната кутия влиза една тръба от турбото и мисля, че може малко масло да е влязло там), мисля че 10 грама не са фатални. Определено обаче ще я следя много. Скоро ще отида да сменя гарнитурата на капака и капачката и вече ще видя как е положението. На някой ако му се намира тръбата от турбото към въздушната кутия с удоволствие ще я закупя, че моята е бая скъсана... :X Smile))) Иначе ще махна капаците и ще погледна! Благодаря за съвета! Smile)))
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#9
Хубаво е че сте сменили семеринга наистина. Друго място откъдето може да тече масло за което се сещам е кутията за картерната вентилация,огледай я и нея. Според мен просто е вече доста сработен двигателя и е нормално да го гори маслото, а и турбо моторите си е нормално да имат по-висок разход на масло. Като провериш тези всичките места и няма теч от тях мисля че няма от какво да се тревожиш,следи маслото и си свиркай :wink: .

П.П. Виж снимките, на тях се виждат предния семеринг на коляновия вал и кутията за картерната вентилация, както и гарнитурата за капака и уплътнението на капачката за маслото със цените в Скан-Тех.Ако не успееш да намериш точно такава гарнитура аз имам една,ще поръчам да изработят същата,виждам че са еднакви за всички В200 мотори какъвто е и моят.


Attached Files Thumbnail(s)
               
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
n0_m0r3_pa1n Wrote:Колата е 740. В подписа ми пише всичката нужна информация. Значи много масло гори. Много... и имам чувството, че го гори, когато я поизпържа. Никога не я напъвам на студено.. като позагрее и са ме хванали нервите се е случвало някакво изрязване до 4 хиляди оборота. Забелязвам, че има теч от страна на дистрибуторната капачка. Там имаше ли семеринг за разпределитения вал ? Може би от него изтича. Съмнява ме и гарнитурата на капака, че е доста влажно покрай нея. То ще се установи де като сваля капака и капачката. Въпросът ми е: Не може да е турбото нали? Иначе трябваше да вади пушеци ? Под много масло се разбира поне 600-700 грама на 1000 км примерно... Отзад няма никакви пушеци та се надявам от някъде просто да изтича.. Та някой ако ми каже кога се разбира дали е от турбото ще съм му благодарен Wink
Течовете от дистрибутора големи ли са? На мен ми тече(ше) от там и то бая. В града не ми губеше много масло, но на по-високи обороти и извънградско става страшно - тече яко надолу, и цялата кола отдолу е опръскана, чак отзад по бронята имах капчици. Дистрибутора има два о-ринга, от по-големия може да е теча. Също и семеринга на разпредвала може да пуска. Днес оправихме със колегата strvri всичко което може да тече по моя мотор, ще видим в близките дни какъв е резултата, надявам се да сме се справили.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)