10-26-2011, 05:02 PM
Търся горен десен тампон на двигателя на С40 96 1.8 115. Най-добре втора ръка, че нов не се издържа :x
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Тампон на двигателя
|
10-26-2011, 05:02 PM
Търся горен десен тампон на двигателя на С40 96 1.8 115. Най-добре втора ръка, че нов не се издържа :x
10-27-2011, 05:47 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/volvo-v40-s40-top-engine-mount-/110761655533?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c9e8bced">http://www.ebay.co.uk/itm/volvo-v40-s40 ... 19c9e8bced</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VOLVO-S40-V40-TOP-ENGINE-MOUNT-/150582730201?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item230f6e1dd9">http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VOLVO ... 230f6e1dd9</a><!-- m -->
10-27-2011, 05:49 AM
Колега и на мен ми е заминал горния тампон и сега чакам доставка на нов(200 и лева).Препоръчвам ти нов за повечко кинти отколкото стар на половин цена и след известно време пак проблем. Моята кола и тя е 96 набор и явно тези тампони си заминават.Ако вземеш втора ръка и той ще от такава кола на толкова години.Имаше някъде тема за рециклиране на такива тампони но аз не вярвам.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г. Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
10-27-2011, 05:56 AM
Пст, само да направя едно уточнение: По нашите магазини на този тампон му викат десен (както и в МП) а по чуждите му викат горен (Top Engine Mount). За да може колегата да разшири търсенето на инфо у съответно решение
10-27-2011, 06:06 AM
Говорим за този до ангренажния ремък-нали?
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г. Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
10-27-2011, 06:36 AM
Аз поне така разбрах, друг тампон нависоко няма (за да отговаря на определението "горен").
10-27-2011, 06:46 AM
Аз пък му викам "преден" понеже съм свикнал на надлъжно разположен мотор където предната част е шайбата на коляновия вал, задната е маховика, съответно ляво и дясно са си посоките гледани по оста на движението.Така никога не мога да се объркам.
V40 B4204S '97
10-27-2011, 02:02 PM
Този тампон не съм сигурен че може да се рециклира. Вътре нали е пълен с някаква течност(незнам каква). Аз си купих такъв нов ... пробвах с алтернативи но не става ... може би заради висиката температура, гумата се отлепя от метала.
Само за справка да кажа ако някой реши да пробва с тампон от задно окачване( на носач) не стават нещата отлепя се иначе изкормваш стария дето е пълен с нещо, слагаш вътре този от окачването(изисква подлагане около 4мм втулка , диаметъра на болта е същия .. с две думи си мислех че съм си решил проблем с едни 35лв с чисто нов тампон за окачване... да ама не след 400км се отлепи... и отидох и си купих нов за 220лв от евро07 Дано съм бил полезен с информацията
10-27-2011, 04:21 PM
yuckuJackD Wrote:http://www.ebay.co.uk/itm/volvo-v40-s40-...19c9e8bcedАбе не знам защо, ама тези въобще не ми изглеждат като горния/десен тампон на С/В40 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.google.bg/imgres?q=30611049&um=1&hl=bg&safe=off&sa=N&biw=1024&bih=649&tbm=isch&tbnid=-3r-HPaRQFGypM:&imgrefurl=http://www.preisroboter.de/ergebnis23847792.html&docid=RJd8vqyoZEzxzM&itg=1&imgurl=http://www.teiledirekt.de/images/product_images/info_images/101/14855.png&w=200&h=134&ei=C4apTuq9N8qUOoqUoDI&zoom=1">http://www.google.bg/imgres?q=30611049& ... oDI&zoom=1</a><!-- m --> Нито пък на някой от другите. Внимавайте за разположението на 3-те отвора, за различните кубатури и мощности на ДВГ имат различно метоположение т.е. купувайте само с мостра или по каталожен номер свален от ВАШИЯТ. Не съм забелязал да е пълен с нещо...моят беше почти изцяло скъсан.
10-28-2011, 12:56 PM
В тази тема:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=18482">viewtopic.php?f=29&t=18482</a><!-- l --> yuckuJackD е описал как става рециклирането на подобен тампон, но за S60. Моя такъв (за V40) също беше за смяна и бях заинтересован също да направя подобна интервенция за малко пари, но не намерих нито нужната "гума", или каквото там е, нито някой да го е правил. По принцип си обслужвам колата в GT1 и от там ми бяха предложили да намерят рециклиран такъв на доста по-ниска цена. След известно време рециклираните тампони пристигнаха, но се оказа че са за 1.8 двигатели, за моя (2.0) не стават. Причината е, че отворите за болтовете на единия са като равнобедрен (може би дори равностранен) триъгилник, а на другия единия отвор е доста изместен и няма как да се напасне. В последствие си взех чисто нов тампон, но не от МП, за което съжалявам. Бях се навил относително за рециклиран заради уверенията, които получих, а и заради по-ниската цена. Автора може да попита в GT1 за такива. Личното ми мнение обаче е за нови тампони и то само от МП. Разликата в цената е нищожна, дори е в полза на МП, но като качество смея да твърдя, че сегашния ми тампон не е толкова добър, колкото беше оригиналния, и съжалявам че не взех от МП. П.П. Тоя тампон го коментираме поне по веднъж на 2 седмици и не знам дали не е удачно да има някаква закачена тема по въпроса
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |