02-16-2012, 10:08 AM
aleks12345 Wrote:Той че е бетон е така доста е добър. Аз исках да си сменя ремъка ангренажния и ролки в един сервиз и човека ми вика ооо момче не се излагай този двигател не къса ремък. Та се чудя вече карам 150000 тази кола и не съм сменял ремък ако все пак се скъса дали има защита на буталата да не се одарят в клапаните или ще стане на сол всичко.Аз в такъв сервиз, при такива майстори не бих ходил. Ако скъса ремък тоя мотор всичко става на салата - не само клапани ще огъне, ами може и разпределителния вал да счупи. Направо го брой за старо желязо тоя мотор ако се случи. Тази както я наричаш защита на буталата, не е никаква защита ами просто по-дълбока камера, и я има на някои по-стари бензинови мотори, с малко (8) клапани. Ти нали знаеш каква степен на сгъстяване има един дизел? В ГМТ колко става камерата представяш ли си? А и ако видиш как клапаните на тоя мотор "гледат" вертикално надолу към буталото, представи си какво ще се случи като се срещнат..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!