The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нежелание да бъде изгасен мотора

#21
Привет,
клемореда ни при нас е направен - почти да бъде здрав.
Обикновенно се получават проблеми в него когато е палена колата много пъти с помощни акомулатори или други методи на тока!
Аз го разглобявах няколко пъти - нямаше нужда от това явление!

Търси проблема на друго място.
Тоест:
Аларма имаш ли? - тя може да има отечка към клапана.
Може някъде по ел. жиците да има оттечка на ток!
И т.н. - ръсъждения много.

По добре вземи един помощник и той да пробва с мултицета кабела за клапана на наф. помпа! - има ли ток остатъчен!
Другия вариянт - да смениш клапана - както казват колегите. Той работи и на по малък ток ~ 4-6 волта.
Третия вариянт - внимавай какво правиш - за да не си създадеш още проблеми покрай това нещо.
Лека от мен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#22
Привет,
клемореда ни при нас е направен - почти да бъде здрав.
Обикновенно се получават проблеми в него когато е палена колата много пъти с помощни акомулатори или други методи на тока!
Аз го разглобявах няколко пъти - нямаше нужда от това явление!

Търси проблема на друго място.
Тоест:
Аларма имаш ли? - тя може да има отечка към клапана.
Може някъде по ел. жиците да има оттечка на ток!
И т.н. - ръсъждения много.

По добре вземи един помощник и той да пробва с мултицета кабела за клапана на наф. помпа! - има ли ток остатъчен!
Другия вариянт - да смениш клапана - както казват колегите. Той работи и на по малък ток ~ 4-6 волта.
Третия вариянт - внимавай какво правиш - за да не си създадеш още проблеми покрай това нещо.
Лека от мен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#23
Оправи ли проблема?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#24
Оправи ли проблема?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#25
Да ти кажа, не че вярвам нещата да се оправят от самосебе си, щото е противно на всякаква техническа логика, но от известно време този проблем не се е появявал.Предполагам че причините са две: вече по-топлото време и това,че след покупката на 850-ката почти не карам седмака.
Иначе, ти май си прав- ще трябва за да мие мирна главата да сменя клапанчето / то не е кой знае колко скъпо/ - като дръпнах кабелчето колата не угасна.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#26
Да ти кажа, не че вярвам нещата да се оправят от самосебе си, щото е противно на всякаква техническа логика, но от известно време този проблем не се е появявал.Предполагам че причините са две: вече по-топлото време и това,че след покупката на 850-ката почти не карам седмака.
Иначе, ти май си прав- ще трябва за да мие мирна главата да сменя клапанчето / то не е кой знае колко скъпо/ - като дръпнах кабелчето колата не угасна.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)