01-07-2007, 06:19 PM
Привет,
клемореда ни при нас е направен - почти да бъде здрав.
Обикновенно се получават проблеми в него когато е палена колата много пъти с помощни акомулатори или други методи на тока!
Аз го разглобявах няколко пъти - нямаше нужда от това явление!
Търси проблема на друго място.
Тоест:
Аларма имаш ли? - тя може да има отечка към клапана.
Може някъде по ел. жиците да има оттечка на ток!
И т.н. - ръсъждения много.
По добре вземи един помощник и той да пробва с мултицета кабела за клапана на наф. помпа! - има ли ток остатъчен!
Другия вариянт - да смениш клапана - както казват колегите. Той работи и на по малък ток ~ 4-6 волта.
Третия вариянт - внимавай какво правиш - за да не си създадеш още проблеми покрай това нещо.
Лека от мен.
клемореда ни при нас е направен - почти да бъде здрав.
Обикновенно се получават проблеми в него когато е палена колата много пъти с помощни акомулатори или други методи на тока!
Аз го разглобявах няколко пъти - нямаше нужда от това явление!
Търси проблема на друго място.
Тоест:
Аларма имаш ли? - тя може да има отечка към клапана.
Може някъде по ел. жиците да има оттечка на ток!
И т.н. - ръсъждения много.
По добре вземи един помощник и той да пробва с мултицета кабела за клапана на наф. помпа! - има ли ток остатъчен!
Другия вариянт - да смениш клапана - както казват колегите. Той работи и на по малък ток ~ 4-6 волта.
Третия вариянт - внимавай какво правиш - за да не си създадеш още проблеми покрай това нещо.
Лека от мен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.