04-27-2012, 05:29 PM
С молба за съвет
|
04-27-2012, 06:02 PM
Това като гледам е кормилният накрайник, на който явно му се е скъсам маншона и е за смяна. Налага се да се смени, но не мисля, че ще е фатално , ако не е веднага.
XC70 T6 MY12 - (2021 - )
XC70 D3 MY12 - (2019-2021) V70 D5 MY05 - (2015-2019) V70 2.5D MY00 - (2011-2015) V40 2.0 MY98 - (2008-2011) 460 1.8 MY90 - (2005-2008)
04-27-2012, 06:53 PM
Две години карам с подобни накрайници.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г. Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
04-27-2012, 07:09 PM
ico_kosara007 Wrote:Две години карам с подобни накрайници. Дай малко повече инфо! Имаш ли вибрации по волана? Каква е причината при теб?
04-27-2012, 07:39 PM
Проблема на българина е че , винаги чака да стане проблема и тогава да търси решението му (имам в предвит когато колата те хвърли в канафката )
Смени го възможно най скоро защото не знаеш колко се е износил накрайника без греста и незнаеш кога ще стане белята .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
04-27-2012, 08:08 PM
killara Wrote:Проблема на българина е че , винаги чака да стане проблема и тогава да търси решението му (имам в предвит когато колата те хвърли в канафката ) Мога да те уверя, че не съм от тези, които "чакат да стане проблем". Преди месец на ГТП нямаше нищо. Естествено, че искам да го оправя, но уви днес го констатирах, а идват 4 почивни дни!
04-27-2012, 08:59 PM
Виждал съм последствията (остатъците от автомобила, ако трябва да сме точни) породени от ненавременната смяна на кормилни накрайници. както каза колегата - в канавката...
Виждал съм обаче и мой колега (от фирмата в която работя): Дцъррр-дцъррр АЗ: Кажи, Чиче! /обръщението "Чиче" е възтрешнозаводски хумор/ Той: Абе, Чиче, пред офиса като тръгвах нещо изпука отпред, ама много яко! Волана 'зе да се върти по-леко, ама колата си върви. Стигнах сега пред нас /на 6-7 километра е, само леви завой прави по трасето/, ама не ще да завие надясно да с кача пред блока да паркирам. АЗ: Идвам след малко да погледна, през това време свали гумата. Той: Коя? АЗ: От коя страна изпука? Той: К'во значение има, аз нямам крик... Аз: ?!?!? WTF ?!?! - Стой там пусни аварийки, облечи жилетка и се моли да не минава патрулка, защото ако си там където си мисля си задръстил улицата. Той: ОК След 10 минути съм на мястото и виждам следната картинка Кормилния накрайник е от 2 отделни парчета - ябълка с болт към колелото, а остатъка към кормилната щанга. Само ония отгоре е държал това колело в завоите да не се сгъне и за посуче цялото окачване, а си говорим за А6... Повечето тук са наясно, че има 3 алуминиеви носача, които "с поглед" се кривят а подобно изпитание е непосилно за тях... В заключение. Щетите по колата са според скоростта с която това се случи. При покой може да се размине само неудобството, че колата те е изоставила ако разбира се при якото изпукване не продължи човек да кара. Ако се случи в града с ниска скорост - окачването от въпросната страна е за боклука, ако се случи извън града с висока скорост - дано да си жива. п.п. Въпросния колега онзи ден се върна със служебното Версо от Варна без охл. течност и без да се усети, че има проблем... (таблото дискотека ...)
04-27-2012, 09:01 PM
Смени накрайника и не рискувай. Нормално е тези неща вчера да ги е нямало а днес да се появяват. По- ходовата част на една кола във всеки един момент могат да се появят. Хубаво е че си ги забелязала веднага!
Поздрави
Volvo For life!
04-28-2012, 01:23 AM
Ок, мерси много на всички! Въпреки че вчера минах набързо през Жоро, си останах притеснена и затова пуснах темата. Ще ск пробвам сутринта в някой сервиз да видим какво ще стане!
04-28-2012, 04:28 AM
Ако си ходиш при Жоро по принцип,а той не работи сега по празниците, вярвам че степента за скапване на накрайника е далеееекооооо от тази за която ти говорим. Искам да кажа, че спокойно можеш да караш до сряда и да си отидеш при доверения човек.
Както си прецениш. п.п. Тези накрайници за S/V 40 марка Lemforder бяха около 50 лева (само частта). За труд колко да ти вземат 15-20, но после трябва да се ходи на реглаж на предница (т.нар. Сходимост) Абе хвръкнаха 100 кинта (ако държиш на качествени части де - има накрайници за по 25 лева) УСПЕХ |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |