The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Избирам VOLVO, как да постъпя?

#1
Здравейте, на път съм да осъществя една своя мечта и да имам VOLVO. Решил съм да е S40 1,8 115 к.с. 1997 - 1999 г. (за толкова ми стигат средствата). Изчетох доста от форума, но все още се чудя за някои неща. Колата задължително ще е с газов инжекцион и това е първият ми въпрос.
Кое е по-добре, да взема кола докарана с монтиран ГИ или да си взема само бензин и аз да й сложа нов ГИ?
Въпросът ми е породен от желание за по-малко проблеми при експолоатацията. Разбира се ако й поставям аз зависи къде ще отида да го направят. Тъй като съм от Враца, ще отида в Монтана, където има надежден сервиз и чувам само добри отзиви от приятели.
Другото ми питане е дали всичко по ГИ е стандартно или като взема докарана кола с монтиран ГИ, ще трябва нещо да се преправя по нашите изисквания?
Предполагам най-малкото ще трябва да я закарам за проверка все пак?
И последният ми въпрос, който май трябваше да е първи, е дали да си търся регистрирана и карана в БГ кола или да взема нерегистрирана?

И само да кажа накратко какви сметки си правя, за да кажете дали са правилни.
Имам таван 4000 лв.

Вариант 1
Нерегистрирана кола за максимум 2200 лв
Регистрация (с всичко по нея) 300 лв
Обслужване 500 лв
ГИ 900 лв
Евентуално докарване 100 лв

Вариант 2
Регистрирана и карана в БГ с ГИ и сервизни документи за максимум 3700 лв
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв

Вариант 3
Регистрирана без ГИ със сервизни документи за максимум 2800 лв
без сервизни документи за 2300 лв + 500 лв за обслужване
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Евентуално докарване 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв
ГИ 900 лв.
Reply

#2
Колега забравяш един разход който не е никак малък, а именно обслужването. То излиза около 400 лв. За това за мен лично втория ти вариант е най-добре! Караната кола в БГ може да има бонуси към нея: минат преглед (50лв.), ГО (около 200 лв.), каско евентуално (400 лв. горе долу), платен данък, гуми евентуално, музика и т.н. и т.н. Ако попаднеш и на читав продавач (частно лице) което да ти каже кога са сменяни ремъци и ролки, водна помпа ще още един бонус! Въпреки това е добре да се погледнат в сервиз дали са в добро състояние поне ремъци, че не е гаранция какви са сложени и дали след 20 000 км. не са се напукали! Маслото трябва да смениш задължително! Това е което се сещам поне за сега.
Колкото до кола нов внос трябва да платиш евентуално еко такса при регистрация 200 лв. (ако не се лъжа беше) ако не я е платил продавача. ГИ който е сложен в чужбина е от една страна добре, а от друга не. Като е сложен в чужбина ще е направен като хората (поне в повечето случаи) докато в БГ ги слагат за норматив и режат на ред. Недостатъци са че колата е карана на газ до сега (което не е от голямо значение ако е поддържана правилно и не е някой милионник), ГИ може да е стар и да почне да създава проблеми (за това гледай да е от някои от известните марки като BRC примерно за да можеш да намериш части) и другото което сещам е че ако е стар най вероятно няма да има евро сонда. Това е за сега от мен. Колегите ако имат да добавят нещо друго.....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#3
Според мен всичко е на късмет.Аз мога да дам личен пример.Внесоха ми я с ГИ и понеже все пак съм малко недоверчив отидох на диагностика.Всичко беше на шест и според работните часове на газовия компютър ми казаха,че е максимум на 25 000-30 000км.Между другото личеше си по газовата инсталация ,че е монтирана скоро.Майсторите се очароваха от начина на монтаж и понеже съм турбо казаха,че ГИ струва най малко 2 бона.С две думи предишния собственик не е пестил средства.Имаше лепенки и бележки по цялата кола кога е била обслужвана а и всички масла и консумативи бяха бистри и изглеждаха добре,въздушния филтър беше K & N спортен .Много е важно,типично по български,да не са ти свалили оригиналната музика (естествено,ако е имала такава),гуми и джанти и други неща за които да им искат отделно пари.Еко таксата беше 50лв.По колата всичко е оригинално (няма части менте или побългарявания,нещо на което много държа).За този си избор грам не съжалявам,не агитирам никой,просто се давам за пример.Успех с покупката,пък от където и да била тя!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#4
Ако намериш кола на съфорумник ,който е решил да подмени старото волво с някое по-ново, мисля че ще бъде най-добрия вариант за теб. Аз лично избрах вариант 2 преди година и съм супер доволен,но все пак винаги има и доза късмет
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#5
Благодаря ви за мненията! С това за късмета съм съгласен Smile Надявам се скоро да се похваля с моето VOLVO
Утре ще погледна едно във Враца, имам и няколко обяви от интернет. Ако се затруднявам ще питам пак.
Reply

#6
Препоръчвам ти това.Комби е но е перфектно.На Тигъра от ВКБ е. Качваш се и караш.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u746680">http://www.cars.bg/u746680</a><!-- m -->
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#7
Благодаря, харесва ми и явно е много добре поддържано и обслужено, но няма да мога да се вместя в парите, които имам, още повече, че ще искам и газ да му сложа. Явно хубавите неща струват пари!
В тази връзка искам да ви попитам за мнение, за две обяви, които ми се струват подозрително евтини!!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://easyads.prodavalnik.com/volvo-s40-s40-1-9dci-evro3-i7251133">http://easyads.prodavalnik.com/volvo-s4 ... 3-i7251133</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://easyads.prodavalnik.com/volvo-v40-1-8i-klimatronik-i7019395">http://easyads.prodavalnik.com/volvo-v4 ... k-i7019395</a><!-- m -->

Какво ще кажете?
Reply

#8
На комбито от Монтана мотора с тези 122к.с. вероятно е GDI на Митсубиши,не е че лош,но при него поставянето на газ е мисията невъзможна по думите на газаджиите.Има теми в форума където е дискутирано по въпроса както и в форума на Митсубиши, можеш да се поровиш и с Гугъл.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#9
Нека веднъж завинаги да уточним кой мотор на кой е и колко конски сили е:
           
Ако бъркам някъде нека да бъда поправен! Wink
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
Извинявам се за големината на снимката, това е според Ауто Дата, бате Цоси :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:


Attached Files Thumbnail(s)
   
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)