The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпросче за турски ксенон

#1
Така си купих колата - на късите с някакъв отвратителен ксенон, който блести както напред така и на страни, вечерно време всяка втора кола ми присветва да мина на къси :lol:
И тй като ще се свечерява все по рано и явно ще ставам отвратителен все повече реших да ги разкарам на първо време.
ТА въпросът ми е много глупав - ако оставя баластите вътре че махането им ми се струва сложна работа и сложа обикновена H7 крушка ... същата дали ще светне?
... другия вариант е да преместя ксенона на дългите барабар с баластите, но при условие че не съм го правил това упражнение малко ме е шубе да не прецакам системата.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#2
оригиналното окабеляване влиза в баласта, просто го вадиш и слагаш на крушката и си готов, махаш разбира се ксеноновата лампа, като я разкачаш от баласта. Преди това трябва да си купиш едни капачаки. Старите би трябвало да са продупчени и като махнеш крушките ще зейнат дупките.
За преместване на дългите не би трябвало да имаш проблем ако и те са Н7. Откачаш жицата на халогенната крушка, вадиш крушката, слагаш ксеноновите, откачаш жиците от баласта, закачаш тези от дългите светлини, слагаш "излишната" халогенна крушка на късите, закачаш жиците, завинтваш капачката и си отваряш една биричка за добре свършената работа. :-)

пп: интересно ми е как е минавала ГТП, бяха казали,че с такъв ксенон няма да пускат :roll:
Reply

#3
gadnia_metal Wrote:оригиналното окабеляване влиза в баласта, просто го вадиш и слагаш на крушката и си готов, махаш разбира се ксеноновата лампа, като я разкачаш от баласта. Преди това трябва да си купиш едни капачаки. Старите би трябвало да са продупчени и като махнеш крушките ще зейнат дупките.
За преместване на дългите не би трябвало да имаш проблем ако и те са Н7. Откачаш жицата на халогенната крушка, вадиш крушката, слагаш ксеноновите, откачаш жиците от баласта, закачаш тези от дългите светлини, слагаш "излишната" халогенна крушка на късите, закачаш жиците, завинтваш капачката и си отваряш една биричка за добре свършената работа. :-)

пп: интересно ми е как е минавала ГТП, бяха казали,че с такъв ксенон няма да пускат :roll:

Тенкю метълче, сега значи отивам на драмата в търсене на такива капачки щото си зее дупка там.

През технически нали знаеш че и танк със зенитна установка можеш прекараш все още :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Колега Белл, направо махай ксенона в такъв случай. Имах неблагоразумието да сложа ксенон и на късите и на дългите, е за късите е ок, но за дългите няма смисъл. На дълъг път като се разминаваш с кола трябва да се гасят и после докато светнат пак минава известно време и си е жива тъпотия, защото не са като обикновенната халогенна крушка веднага да светва, а загрява постепенно като енергоспестяваща крушка Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#5
bell Wrote:Тенкю метълче, сега значи отивам на драмата в търсене на такива капачки щото си зее дупка там.

През технически нали знаеш че и танк със зенитна установка можеш прекараш все още :lol:

е не е драма, в МП ги има на сносна цена. мисля към 15 лв беше комплекта. Ако ще взимаш от там се разбери все пак да ги пробваш или т да ти ги сложат. Някои идват малко тесни и трябва доста зор, за да се завъртят.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)