Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Приятелю,ако си от София,най добре да я погледнат в Студентски град или Мотопфое.Така с гадаене трудно ще стане.Аз отидох в Студентски и даже и не влизах , а направо от вратата ми казаха какво е,все пак хората имат опит.Ходих и на други места,имаше и "експерти" с гарнитура на глава,биелни лагери и прочие,но ако беше нещо такова,двигателя отдавна щеше да е на сол. Иначе другото което при мен е странно,ако карам лекичко и на 1500 сменям скорости,никой не може да се чуе из под капака.Как мина 1500 об. и дам газ до ламарината ,почва да ми дрънчи.От начало само на загряла кола,а вече и на студена дрънчи.Натискът на педала вече не е лек - втвърдява се когато си поиска.Теб къде ти отделя педалът на съединителя и колко е твърд при натискане? Другото,което забелязах и прочетох по други форуми,което го има и при мен: при около 30-40 км на позагряла кола разклащам рязко колата на ляво-дясно и започват да ми играят оборотите - от 600 скачат на 900 и така,докато не натисна съединителя.
При теб може да е в начален стадии проблема,но всичко трябва да се погледне и да не се стреля на сляпо с нов маховик,че 1000лв никак не са малко пари.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.