The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Маховик Volvo v 40 1.9 115 k.c

#1
Искам да попитам ако някой знае,дали е възможно демпферен маховик да се замени с обикновен. Става въпрос за В 40 1.9Д 115 к.с. 2001г.
Предварително благодаря.
Volvo V40 1.9D 115h.p -2001g
Reply

#2
Добре дошъл в клуба на счупените маховици!
Моя вече е тръгнал и си поръчах от Англия комплект за 400 паунда (без доставката).Питах ,разпитвах,интересувах се,но друга алтернатива освен с друг нов или втора употреба,няма друг вариант.Иначе може и да има някакъв вариант с едномасов,ама до колкото знам се разбива кутията доста бързо и не се обират вибрациите при потегляне.Какви са ти признаците,според които съдиш,че е разбит маховика?
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#3
Някой път при палене (само на топъл мотор) запалва с доста дрънчащ и тресящ звук,веднага изгасям въртя пак и пали нормално.Казаха че най-вероятно е от маховика,нещо дисбаланс някакви такива теории.Какви са признаците на заминаващ маховик?
Volvo V40 1.9D 115h.p -2001g
Reply

#4
При палене не знам,но при гасене без съединител се чува тряскащ звук. Освен това като вдигна примерно 2500 об. и пусна газта на която и да е предавка,се чува дрънчене в купето и то най- силно при около 1800-1900 об.,т.е. при макс.въртящ момент. За момента да чукна на дърво,включването на предавките е ок и карам от около 15000 с тоя дрънчалник,ама вече му дойде времето за смяна.

Ще пиша по натам за развитие по случая.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
При мен има едно тракане на празен ход което се усеща и на педала на съединителя и изчезва като го натисна.При движение също се усеща на педала на съединителя.Дали 100% е маховик?
Volvo V40 1.9D 115h.p -2001g
Reply

#6
Възможно е да е и от предавателната кутия щом се появява при отпуснат съединител.
Reply

#7
Приятелю,ако си от София,най добре да я погледнат в Студентски град или Мотопфое.Така с гадаене трудно ще стане.Аз отидох в Студентски и даже и не влизах , а направо от вратата ми казаха какво е,все пак хората имат опит.Ходих и на други места,имаше и "експерти" с гарнитура на глава,биелни лагери и прочие,но ако беше нещо такова,двигателя отдавна щеше да е на сол. Иначе другото което при мен е странно,ако карам лекичко и на 1500 сменям скорости,никой не може да се чуе из под капака.Как мина 1500 об. и дам газ до ламарината ,почва да ми дрънчи.От начало само на загряла кола,а вече и на студена дрънчи.Натискът на педала вече не е лек - втвърдява се когато си поиска.Теб къде ти отделя педалът на съединителя и колко е твърд при натискане? Другото,което забелязах и прочетох по други форуми,което го има и при мен: при около 30-40 км на позагряла кола разклащам рязко колата на ляво-дясно и започват да ми играят оборотите - от 600 скачат на 900 и така,докато не натисна съединителя.
При теб може да е в начален стадии проблема,но всичко трябва да се погледне и да не се стреля на сляпо с нов маховик,че 1000лв никак не са малко пари.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#8
Аз съм от Габрово. Съединителя си отделя както преди леко горе и не е променил твърдостта си,поне така си мисля, обаче ми се струва че малко по трудно влизат скоростите .При теб какъв се оказа проблема?Ако не е тайна.
Volvo V40 1.9D 115h.p -2001g
Reply

#9
Aми аз имам един механик на разположение с подемник,който потвърди казаното от ТЕзи в Ст.град. Свалихме кутията и имаше луфт на маховика,но не толкова голям и го оставих така.Явно с времето доста се е поразбил и сега съм решил да го сменям.Сега си спомням един познат имаше на неговия Сеат Леон ТДИ разбит маховик и общо взето същата работа - дрънчене при пускане на газта и гасене без съединител.Аз само го чакам да пристигне и ще го сменя.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)