The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност след 3500 оборота

#1
Здравейте колеги,

отново ме сполетя старя проблем с газовата- Landi Renzo LSI Plus. Колата е В40, 1.9Т. След 3500 оборота губи рязко мощност и започва да прекъсва (това е момента, когато върт момент е в пика си). Прекъсването е на няколко пъти, като не позволява на колата да доускори и запазва обороти. На времето пробихме двукамерния изпарител на второ място, за да покачим налягането и се получи перфектно. Тогава проблема беше идентичен. На ниски обороти няма никакви проблеми.
Проверих бобините, кабелите (считайте, че си играх да ги сменям с резервни такива, които работят), проверих и маркучето, което е взето от вакума преди дросела и отива към изпарителя. Въздушния филтър е нов.

Остава да проверя и свещите, които са на около 20 000км. Филтъра, преди газовите дюзи, също наближава 20 000км и там също имам съмнения, че може да е от него, макар и това да не се случва изведнъж (запушването).

Цялото това нещо се получи след смяна на летни със зимни гуми, което е безумие, освен ако не са пресовали медната тръба, по която идва газта, което е малко вероятно.

Имах подобни проблеми преди, свързани с прекъсване, които разреших с подмяна на бобини. Там обаче прекъсването беше на ниски обороти.

Дайте съвети от какво може да е, което изпускам?
Reply

#2
Смени филтъра за газ-та. На брат ми на В40-ката го сменяхме на всеки 10000 км и вътре винаги беше мазало....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#3
Здравей Металисте,
На какъв пробег е изпарителя? АГУто е инжекцион нали така?
Reply

#4
Здравей Дел, изпарителя е на горе-долу 20 000км, инжекциона е газов да. Изпарителя е IG01 и е двукамерен за мощности до 250коня.

Raceteam, филтъра ще го сменя, но ме съмнява да е от него, тъй като имам 2ма приятели с филтри и същите газови, които са подминали 25 000км и нямат грижи. Също са с турбо мотори. Днес оглеждах, дали е възможно да е от притискане на медната тръба, но не открих тръбата да е възможно да се натисне.
Днес пак пробвах до 4000 оборота и до там- започва да прекъсва и не може да качи нагоре обороти. Утре ще погледна и свещите, макар че дълбоко се съмнявам те да са причината. На бензин ще "изяде настилката", но на газ се мъчи. Пак отбелязвам в ниските няма никакви проблеми.
Reply

#5
Това е проблем при всички турбо мотори. Това прекъсване е от абсолютно грешна смес или много бедна или много богата, същото се получава и при големи газови инжекторни времена над 25 мс. Възможно е и филтъра на газовия клапан да се е запушил. Виж настройката в движение и там ще покаже къде е проблема. Вдигането на изходното налягане на изпарителя(от централния болт) и намаляне на коефицентите общо и леко обогатяване на сместа от горивната карта в проблемните обороти върши работа.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#6
Здравей Ники,

сместта сам съм си я нагласял и смея да твърдя, че нямаше никакви прекъсвания до онзи ден. Днес смених въпросния филтър преди инжекторите, но нищо не се промени. Следва стъпка към този на клапана, който обаче се сменя на 40 000км по данни на Ланди Ренцо.
Днес установих, че като дам газ до 4000оборота, колата забива, ако обаче отпусна педала и рязко дам газ я преминава тази граница от 4000оборота. Това ме кара да се замисля, че наистина може да има проблем във високите инжекторни времена. Както и да е, споделям си газовата карта да и хвърлите по едно око, както и други настройки. Моля за коментар, ако някоя от с-тите не е както трябва.


Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply

#7
Здравей Металисте,

Тези коефициенти ми се струват големи. Дори доста!
Но все пак виж на колко са ти разпробите дюзите?
Опитай да вдигнеш налягането от изпарителя и после намали коеф-тите колкото е необходимо.
Виждам, че нямаш МАП сензор, нали така?
Колко ти е бензиновото инж. време на ПХ и на 3000об без товар?
Reply

#8
"Следва стъпка към този на клапана, който обаче се сменя на 40 000км по данни на Ланди Ренцо." Този филтър го сменяй максимум на 20 000 км. Ланди Ренцо дават по голям пробег,но не и с мръсната българска газ.Случвало ми се е от този филтър не само да не може да се изфорсира а и да минава без причина на бензин.Това трябва да ти е първата стъпка! Wink
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#9
Тия дни си поиграх с таблиците и въобще с всичко, което може да се променя по софтуера. Лошото е едно- тамън тръгне колата както трябва и след половин час пак проявява слабости на някоя предавка (прекъсва). Няма го това безпричинното преминаване на бензин. Като цяло мисля да не се занимавам повече с това, тъй като това си е явно губене на време и пари.
Reply

#10
Получаването на колебливи резултати при игра със софтуера в 95% от случаите иска хардуерна промяна. Коефициентите са доста големи, което означава че се получава препокриване. Вдигни малко налягането на изпарителя, по този начин се повишава и неговата производителност, за този двигател трябва налягане 2 бара, направи си нови настройки и ако при това налягане глъхне трябва да се увеличат дюзите.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)