The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за лепенка-фитил

#1
Здравейте,

Оставих си количката в един доверен сервиз на Булстрад за смяна на радиатори и преден мост. След едномесечно чакане колата ми уж беше готова. Отивам да си я взимам - заварих надрана дясна врата, преден капак (на 2 места), надрана задна броня(за която така и не си признаха) и пробита с винтче чисто нова гума Angry

Вместо обаче да ми вулканизират гумата - сложиха един фитил за 2 секунди и гумата била готова. Та въпросът ми е: тези фитили доколко надеждни са? Да си искам ли сваляне на гумата и лепене както си трябва? След поставяне на фитила не трябва ли баланс на гумата?

В крайна сметка оставих колата за още 4-5 дена да пастират капака и да боядисат вратата. За задната броня така и не си признаха! (само да уточня, че на вратата и бронята си открих червена боя).

Сервиза се казва Авто Холд на ул. Тинтява 100 (до басейна Дианабад). Силно ви препоръчвам да не ходите там - така ми се нацупиха и едва ли не ме накараха да се чувствам виновен, че съм открил мизериите които са ми направили!
Reply

#2
Здравей, колега!
Попаднал си в гадна ситуация.
За фитила - не се притеснявай, държи. На предишната ми кола два пъти на различни гуми са ми слагали фитили (в една имах основата на електрод за електрожен, а на другата голям пирон) и не съм имал проблеми. Карал съм хиляди километри и дори след продажбата на автомобила, пак си ползваха същите гуми.
Между другото и аз като теб бях учуден, скептично настроен и съответно питах на много места, докато накрая забравих, че въобще съм имал такъв проблем.
Volvo S80, D5, 2007г.
Volvo S40, D5, 2006г.
Клубна карта № 00269
Reply

#3
Не трябва ли да се направи поне баланс на гумата в такъв случай?
Reply

#4
Фитилът е 1:1 с вулканизация, но много по-удобен. Ползва се когато има убождане и не се нуждае гумата от баланс. Аз съм карал с един мишелин 50 000 км. с фитил без проблем. Понастоящем една от зимните ми гуми е с фитил.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)