The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ел. Ловато замяна с вакуумно такова

#1
поради честите проблеми с изпарителя си реших да го разкарам.на повече от 11 години е и често губи настройките си.имам вакуумно Ловато работило около 30 х. Км.дали да взема мембрани да го рециклирам или да търся по евтин турски електрически.Бюджетът е ограничен.Какъв разход мога да очаквам при добър реглаж?Къде е най удачно да се разпробие колектора за вакуум?
Reply

#2
Само не си вземай май волтрон бяха турски от 60лв. Нямат втората реголировка и след 2-3 месеца ти побелява главата. Ремонтен комплект е решение но ако изпаритела не е замръзвал повече от 3-5 пъти.Най добре си е нов изпарител на клас имаше/не им правя реклама просто там гледах последно / голям избор по около 120-140лв.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#3
въпроса ми е конкретно за вакуумното.Къде е най удачно да се вземе вакуум от колектора и с автоматично копче че стане ли или трябва да взема обикновено с ръчно превключване?
Reply

#4
Вакуумните изпарители за мен трябва да бъдат спрени от производство.
То верно че и другите реагират на засмукването.Абе морално остарели са за мен.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#5
съгласен съм.Но не сте ли на мнение че е по добре вакумен италиански които е работил 2 години отколкото нова турска пръчка?
Reply

#6
За турската пръчка дне мнения няма.
Италиански електронен дори и работил за мен е по-добре от нов вакуумен.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#7
така и не получих отговор на въпроса си. Мога ли да оставя автоматичния ключ и да вържа изпарителя по същия начин без бобинката която е за сигнала от високоволтовия кабел от бобината?
Reply

#8
Обслужи ел. Ловатото, за 28 кинта му вземаш ремонтен комплект хубави мембрани и о-опръстени, става като нов.
Ако искаш да слагаш вакуумен, можеш да си хванеш вакуум от където си решиш но си напиши модела на мотора защото някои имат затапени изводи и няма да се налага да дупчиш колекторите.

За ключа.Можеш да си го ползваш като просто изолираш кабела към клапана на изпарителя и остава само към този преди него и този на бутилката.
V40 B4204S '97
Reply

#9
в Русе не можах да намеря мембрани за под 40 лв иначе се навих да ремонтирам сегашния изпарител.
Reply

#10
xPLOID Wrote:в Русе не можах да намеря мембрани за под 40 лв иначе се навих да ремонтирам сегашния изпарител.

Ако искаш мога да проверя в София само ми трябва марка и евентуално модел.
А снимка е най-добре за да знам за какво става на въпрос .
Пък ти ще си прецениш.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)