The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 - eвентуален теч на метан

#1
Здравейте, колеги,
карам S60 Bi-Fuel CNG и имам следния проблем - при зареждане с метан и при нива на метана над половината колата трудно пали студена - въртя на стартер около 7-8 сек. преди да запали. Есента нямаше такъв проблем. Предполагам, че налягането при зареждане не е 200 атмосфери ( за колкото е изчислена уредбата), а доста повече (според манометрите на колонките - 230 атм.) и има някакъв теч при спиране на двигателя - от там и затрудненото запалване - предполагам преобогатена смес - задавяне. При по-ниски нива на метана колата пали от четвърт. Може ли някой да сподели ако има подобен проблем и евентуално как го е решил. Аз се замислям за втори ел. клапан преди редуктора - тогава и да изпуска след редуктора ще е по-малко.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#2
Здравей колега. Това ли представлява метановата уредба ?

[Image: 032430764.jpg?r=0]
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#3
Не това е схема на газ, на метан е друг редуктора. Има решение но трябва да се огледа от къде пълни колекторите. Има две места от където може да стане това. Едното е редуктора а второто е разпределителя от кът/оф клапана.
Леле питането е има няма една година. :oops:
Reply

#4
Темата е на година, но проблема си е на лице Smile . По системата съм сменял О-пръстените на редуктора и с ремонтен комплект съм ремонтирал разпределителя. За съжаление гумичката на върха на клапана не се сменя, а съмненията са ми, че точно тя се втвърдява в студа и изпуска газта от тръбата до редуктора в цилиндрите (може и да греша). Прави ми впечатление, че въпреки студа ако няколко дни не е палена си пали от "четвърт". За сега си паля с повече въртене и си знам, че е от това (докато е здрав акумулатора всичко е ок Big Grin )
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#5
Забелязах, че ако задържа на контакт до изгасване на лампите в таблато два пъти преди да запаля, колата пали моментално. Ще сменя бензиновия филтър, че сигурно не е сменян последните 200к км и може би помпата трудно прекарва вече бензина. Може и просто бензина да се връща в резервоара след престой и да не държи налягане до дюзите - някой знае ли дали има някакъв обратен клапан в цялата схема?
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#6
(01-17-2014, 07:39 PM)jtboev Wrote: Здравейте, колеги,
карам S60 Bi-Fuel CNG и имам следния проблем - при зареждане с метан и при нива на метана над половината колата трудно пали студена - въртя на стартер около 7-8 сек. преди да запали. Есента нямаше такъв проблем. Предполагам, че налягането при зареждане не е 200 атмосфери ( за колкото е изчислена уредбата), а доста повече (според манометрите на колонките - 230 атм.) и има някакъв теч при спиране на двигателя - от там и затрудненото запалване - предполагам преобогатена смес - задавяне. При по-ниски нива на метана колата пали от четвърт. Може ли някой да сподели ако има подобен проблем и евентуално как го е решил. Аз се замислям за втори ел. клапан преди редуктора - тогава и да изпуска след редуктора ще е по-малко.
Поздрави

Колега,дали успяхте да разрешите този проблем, понеже аз имам абсолютно същия?
Reply

#7
Здравей колега,
проблема си го реших с помоща на колега от форума. Всичко съм описал в тази тема тук- прочети я до края внимателно и ще успееш да си решиш сам проблема.
Поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)