04-05-2014, 09:15 PM
Колеги някой знае ли дали двигателя B230K има някаква защита срещу късане на ангренажа и има някакъв шанс клапаните ми да са "оцелели" .. или директно да свалям главата и да си купувам нови клапани ?
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Парахода скъса ангренажа ...
|
04-05-2014, 09:15 PM
Колеги някой знае ли дали двигателя B230K има някаква защита срещу късане на ангренажа и има някакъв шанс клапаните ми да са "оцелели" .. или директно да свалям главата и да си купувам нови клапани ?
04-06-2014, 06:32 AM
Колега, виж какъв номер ти е главата. Намира се от страната на изпускателния колектор..
Ако завършва на 631 си с т.нар. херонова глава - тя няма камери, камерите са в буталата: Ако си с тази глава (доколкото знам B230K са с нея), за съжаление ще имаш много големи щети и със сигурност поне огънати клапани.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp savarturbo.se turbobricks.com It’s not the fart that kills, it’s the smell!
04-07-2014, 05:21 AM
Ако не е си е на късмет. При тази е 100%
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp savarturbo.se turbobricks.com It’s not the fart that kills, it’s the smell!
04-09-2014, 05:23 PM
И какво означава това понятие защита? До сега не съм срещал такъв двигател и ще ми бъде интересно да разбера принципа му на действие . :roll:
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
04-18-2014, 05:44 AM
просто на някои автомобили формата на камерата и разположението на клапаните е такова ,че не може да се допрат с буталата.а обикновенните 4 цилиндрови двигатели с по 2 клапана на цилиндър е голяма вероятноста да оцелеят клапаните.всичко се свежда от това ремъка като се скъса да не заклещи колелото на разпределителния вал.просто пружините на клапаните не позволяват на вала да продължи да се върти и остават само 2 полуотворени като при това положение не се допират с буталата.
0899 409 442
04-27-2014, 08:09 PM
Колеги , свалих главата и за съжаление всичко е на манджа вътре дори на втори цилиндър буталото е наранено ...
05-03-2014, 08:09 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=Zh5D6xtJZwU">https://www.youtube.com/watch?v=Zh5D6xtJZwU</a><!-- m --> на това видео е показана главата с камера и клапани които не се достигат до буталото.твоята значи е като по горе в поста показаната-631
0899 409 442
05-03-2014, 08:27 AM
класик-240 Wrote:https://www.youtube.com/watch?v=Zh5D6xtJZwU на това видео е показана главата с камера и клапани които не се допират до буталото.твоята значи е като по горе в поста показаната-631сега поне погледнах на моя кораб номера ,и се радвам че не е-1000 631
0899 409 442
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |