The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
монтаж автопилот и съвет за марка радиатор за парно

#1
някой пробвал ли е да монтира на кола, която няма и ако да, да каже какви части са ми нужни иииии другият проблем е течащ радиатор на парното, дайте съвет за марка, ако изобщо има значение, да не стане така, че след 3,4 години пак да текне, оригиналното не се бара, демек 500лв.
Reply

#2
На предишната си кола сложих B.N.R радиаторче за парното, до продажбата(4-5год.) не ми е създавало проблем.

п.п. мой колега наскоро си монтира темпомат само че на Ауди, но каза че го е направил с почти подръчни средства
ex XC90
Reply

#3
Преди време и аз обмислях допълнително монтиране на автопилот, като вариант. единственото, което мога да ти кажа е, че е механичен и това прави нещата не толкова прости, колкото при по новите коли, при които всичко е подготвено и трябва да се добави само модул за управление в купето. Като включа автопилота и ускорявам чрез него, понякога усещам даже и движението на педала.
За радиатора, ако сегашният ти е оригинален, потърси някой, който може да го ремонтира. Ако това не е вариант не залагай на евтини, не защото може да потекат, а защото отвътре може да корозират, което като цяло води до други проблеми.
Не съм механик, само споделям мнение и не искам да подведа някой с написаното от мен!
Reply

#4
ми взех радиатор на BEHR-HELLA, струва към 160лв., изглежда доста обещаващо съдейки по изработката, а относно автопилотът, да механичен и имам окабеляване за вакуум помпата и лостчето, ето снимка на частите нужни за монтажа <!-- m --><a class="postlink" href="http://images2.images-speurders.nl/images/10/1085/108521562_1_big.jpg">http://images2.images-speurders.nl/imag ... _1_big.jpg</a><!-- m -->, няма как да не усещаш, че се мести педалът на газта при положение, че вакуум помпата реално ти го натиска Wink, устроен е супер простичко, двете бутончета са на педалите на спирката и съдеинителия, а барабанчето е към педала на газта, мисля, че играе ролята на усилвател
Reply

#5
радиаторът си е марка, а и си го взел на добра цена! поздравления, че си се ангажирал и за автопилота. Преди време, като търсих информация и аз не намерих нищо конкретно. След като го монтираш, можеш да споделиш информация за тези, които в последствие ще им потрябва.
Успех!
Reply

#6
еми то на радиаторечто това му е пазарната цена, иначе аз минах по друга тарифа и го взех за 106лв. Big Grin
Reply

#7
Някой слагал ли е темпомат на 850 и какво с точност е нужно.
Reply

#8
При мен оригинално монтираният радиатор беше Hella. Преди три или четири години започна да просълзява и се наложи да го сменя. Тогава цените на същата марка бяха в порядъка 350 - 400 лв., доколкото си спомням. Реших да рискувам и сложих най-евтиния вариант - NRF за около 70 лв.. До момента нямам никакви забележки.

Относно автопилота: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/sdelay/kruizustanov.htm">http://www.volvo850.ru/sdelay/kruizustanov.htm</a><!-- m -->
Reply

#9
Не знам да ли тук му е мястото и темата , ама от горният пост видях реле номер 210-211 за фабричната аларма , което при мен липсва. Дали ако си намеря такова ще проработи. Иначе цялата алармена система си е оригинална и си седи непокътната , имам и дистанционно. Няколко пъти съм пускал теми, за съжаление без развитие.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
и аз преди време се заиграх с този проблем, имах всичко по колата без реле и управление, управлението ти е НЕнужно, релето ще ти трябва, дистанционното при мен е от тези с 2-а бутона, овално и сиво на цвят, купих едно от ебей и не стана работата, започвам процедурата по обучението, колата търси дистанц., но не го намираше, или не работеше, или за Англия са с друга честота, накрая се забучих в мотопфое и си взех дистанционно за 130лв.(беше намалено от 200) и работата заспа, ако не изключиш алармата не работят стартер и бенз. помпа, можеш и пискалка да си сложиш, тромбата на клаксона става(има една букса под пластмасата на чистачките)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)