The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със зареждането !

#1
Колеги имам проблем с алтернатора вероятно не зарежда , защото когато откача някоя клема на акумулатора двигателя гасне , но имам също някакъв проблем с таболото , най-вероятно не прави хубав контакт или незнам защото никой уред на таблото не ми работи само свети , та въпроса ми е възможно ли е от таблото да е дало късо и да е заминал алтернатора или просто от старост вече не зарежда ?
Reply

#2
На мен така ми се случи на Волво С40. Както си карах и таблото светна все едно, че е загаснала колата, помислих че има проблем с таблото. После уредите спряха да работят оборотомер, мигачи. Разбрах, че е от алтернатора когато загасих колата и радиото се усили само. Най вероятно тока не му е стигал. Сменихме четки и някакво колекторче на алтернатора и се оправи проблема с таблото Wink
Reply

#3
По скоро проблема идва от таблото.
Преди години имах проблем с таблото на 940 от 90год. , карах колата малко без него и акумулатора падна.
Стана ми интересно и се зачетох - не си спомням хубаво но алтернатора получава обратна връзка от таблото, ако този сигнал липсва не зарежда.
Ето ти малко инфо:
http://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalStarting.html
http://www.volvoclub.org.uk/faq/Electric...ments.html
Най-вероятно става въпрос за студени спойки - има много информация в нета.
Ето ти и ел. схеми:
http://www.volvowiringdiagrams.com/
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#4
Според мен става дума първо за проблемен алтернатор !
Ако го проверите с външно възбуждане и измерване на зареждането на изходната шпилка показващо над 13,8 V , тогава търсете на друго място - табло/лампа за зареждане/, лоши връзки и прочие...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#5
Колега , проблема е оправен от доста време и се оказа , че наистина таблото дава обратна информация към алтернатора , за да зарежда , а в моя случай аз имах сериозен проблем с таблото , защото една от основните платки беше счупена и бяха прекъснати всички лентови пътища ... Но след като платката се залепи и лентовите пътища се запоиха , когато сложих таблото всичко тръгна на секундата , за да бъда сигурен , че алтернатора зарежда просто запалих двигателя откачих едната клема от акумулатора и двигателя продължи да работи , което е сигурен признак , че алтернатора работи .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)