04-25-2015, 07:11 PM
Тая седмица се занимах и с освежаване на външния вид.
Първи на ред бяха чистачките - рамената им бяха с ужасно олющени и ръждясали рамена. А такива дребни детайли се набиват на очи и съсипват вида на една кола.
Бърз демонтаж. напръскване със спрейче черна боя:
и вече съвсем друга история
После дойдоха първите две пратчици от ebay.
Едно книжле на Haynes - Service & repair Manual - Volvo 740 & 760:
Но разбира се далеч по-апетитното беше комплектът задни стопове от Polar parts
Моите бяха в ужасно състояние и съсипваха вида на цялата задница на колата. Да не говорим, че бяха лепени със силикон, полу-разпаднали се и т.н.
Левия стоп:
Десния стоп:
Стар и нов - разликата е "незабележима":
Монтажът е малко играчка. Самите стопове се държат на три болта към купето. Достъпа е през едни отвори в багажника, но с обикновен ключ не става. Трябват дълбоки вложки, кардан, поне 10см удължения за тресчотката и доста търпение. Но резултата си заслужава:
Почистваме и преди монтажа на новия стоп. Смених и крушките за всеки случай с нови.
И сме като току-що излезли от завода:
На дневен ред са спирачките и окачването. И разбира се борбата за почистване на годините гнас от интериора. От която изплуват дори антикварни предмети:
Първи на ред бяха чистачките - рамената им бяха с ужасно олющени и ръждясали рамена. А такива дребни детайли се набиват на очи и съсипват вида на една кола.
Бърз демонтаж. напръскване със спрейче черна боя:
и вече съвсем друга история
После дойдоха първите две пратчици от ebay.
Едно книжле на Haynes - Service & repair Manual - Volvo 740 & 760:
Но разбира се далеч по-апетитното беше комплектът задни стопове от Polar parts
Моите бяха в ужасно състояние и съсипваха вида на цялата задница на колата. Да не говорим, че бяха лепени със силикон, полу-разпаднали се и т.н.
Левия стоп:
Десния стоп:
Стар и нов - разликата е "незабележима":
Монтажът е малко играчка. Самите стопове се държат на три болта към купето. Достъпа е през едни отвори в багажника, но с обикновен ключ не става. Трябват дълбоки вложки, кардан, поне 10см удължения за тресчотката и доста търпение. Но резултата си заслужава:
Почистваме и преди монтажа на новия стоп. Смених и крушките за всеки случай с нови.
И сме като току-що излезли от завода:
На дневен ред са спирачките и окачването. И разбира се борбата за почистване на годините гнас от интериора. От която изплуват дори антикварни предмети: